onsdag 4 februari 2009

Allting går att sälja med mördande reklam...


...alltså, jag är en flitig besökare/läsare av bloggar på passagen, och jag har sett många som blivit irriterade på att bli bombaderade av reklam på sina sidor, medan storfräsaren DR Dahlqvist tydligen klarar sig undan...
Jag vet inte om jag är konstig, men jag reagerar direkt tvärtemot när det blir för mycket av nån reklam, som tex. Spraydate, som dom nu öööser in i alla bloggar....när jag ser det nu tänker jag Spydate... men det kanske fungerar positivt på nån i alla fall..men, jag blir anti istället.
Reklam kan vara rolig, om om den är genomtänkt, tycker fortfarande ICA har lyckats hålla i
Stigreklamen, den ensamstående Teliapappan som letade kärlek gillade jag också...
Jag är dock tveksam om jag skulle vilja handla i affären som har ovan skyltning :-)

Inga kommentarer: