onsdag 22 april 2009

Dregen, everywhere




Läste lite på nätet på lunchen idag, och det slog mig att man ser den här killen i en lite mjukare variant numera. Förr har jag endast sett honom i hårdrockssammanhang, med Backyard Babies.


Han har dykt upp i fiskeprogram.....




















.... deltagit i Babbens talkshow, där han också berättade att dom numera inte slänger ut tv-apparater från hotellrum. Anledningen var att det inte blir nån effekt direkt, när det nu bara är platt-tv som gäller. . annat var det på den gamla bildrörstiden...puh..














... mest förvånad blev jag nog ändå när han var med i Roomservice och stylade om ett vardagsrum. Undrar vad nästa blir ? matlagningsprogram kanske ? men har är en mysig profil, det tycker jag i alla fall.











4 kommentarer:

Wandus sa...

Förutom att han ser för djävlig ut med all smink och skrot i ansiktet verkar Dregen inte bara vara normal utan t.o.m. intelligent och rolig. Skenet kan bedra.

GuNillan sa...

Wandus, precis som jag tänkte, men har har väl "växt upp" :-)

Wandus sa...

Snart kanske han klipper sig och skaffar sig ett jobb också. ;)

GuNillan sa...

Hehe, jobbar gör han väl, men det är väl inget ninetofivejobb :-)

Frillan lär han nog ha kvar ett tag, men skönt att han minskat ner på det svarta...