tisdag 21 april 2009

Vilka pensionärer !!

Såg på kanal5 och FÄRJAN igår, det finns verkligen udda människor som sticker ut. Barbro o Sven-Bertil är pensionärer, åker med Cinderella varannan vecka...
o
Dom var redan rejält på kanelen när dom klev ombord, och när dom hittat hytten så sprättade dom en vinare till, sen var det full fart på dansgolvet och i karaoken, både på kvällen och dagen efter.
o
Ett besök i taxfree, och ett par flaskor Vodka och några burkar Fanta inhandlades... "nu klarar vi oss till nästa gång vi åker"
På bilden provsmakar dom Wiskey. .
o
o
Kolla på reprisen eller se webtv på kanal5´s hemsida

12 kommentarer:

Ylva sa...

Hehe, vilka härliga pensionärer.

Jag har en utmaning till dig på Yfronten.

GuNillan sa...

Ylva, kolla programmet om du inte sett, riktiga sköningar !!

Jag hittade inte utmaningen ??

ha en bra dag !

Ylva sa...

Fem saker, dagens inlägg. Jag hittade å andra sidan inte programmet utan bara ett klipp med singelkryssning.

Annapanna sa...

ja, herregud vilket par! ;)
Hakona Matata

Gunilla sa...

Ylva, ok, kanske du kan se reprisen..skrattvärt :-)

kollar in utmaningen ...

Gunilla sa...

Anna, roligt roligt ha ha :-)

Kattlådan sa...

Min dotter sa att jag skulle kolla in vilka konstiga människor det verkade vara på den där båten. De där två var ju helpackade t.o.m. i affären. Tragiskt att tv hänger ut dem - är jag trist nu?

Car Bil sa...

Det programmet har jag missat, förlåt! Hur tråkig är inte jag då?

Men jag kan tänka mig att det finns gott om material att filma, särskilt när folk börjar fyllna till...

GuNillan sa...

Katten, i och för sig håller jag med dig om att "hänga ut" ... men på nått vis känns det ändå som om dom själva tycker det är OK.. = hissen går inte ända upp utan alkohol heller ... Dom har ju också varit tydliga och gått ut med när det ÄR inspelning, så dom som åker dom datumen är nog lite mediak..a. Vi gjorde däremot allt för att INTE komma med på en sån resa:-)

GuNillan sa...

Carbil, jo det är så sant, och dom väljer såklart det mest spektakulära att visa upp i tv.

Programmet kan man väl både se och vara utan, med dessa pensionärer stack verkligen ut, med tanke på den höga åldern också..

Anonym sa...

Ja det var roligt att se detta klipp, vilka original. Välklädda och propra pensionärer som småsuper..hhahaha. Lite roliga var dom allt ! De där absoluten skulle räcka i 2 veckor son hon..räcka ..? /carola

GuNillan sa...

Carola, ja det var ena riktiga festprissar. . riktiga sköningar :-)