söndag 10 maj 2009

Halvtid...

Jag klagar egentligen inte, det blir bra när det blir klart, och jag bor bra där jag bor nu också. . men nu har det gått nästan 4 veckor sedan jag "flyttade ut" för renoveringen av mitt badrum o delvis kök...



...ett tag såg badrummet ut som en fängelsehåla från 1600 talet, eller nått, men nu har dom i alla fall murat väggarna och förberett allt "dolt" för VVS. Nästa steg blir väl kakling gissar jag, det börjar i alla fall likna nått...




Kanske skulle man kunna använda avloppet nu om man var pricksäker, tänker dock inte testa !!





Entredelen av hallen i dunkel...förberett för målning, men just nu ett förråd för byggkillarna ...

6 kommentarer:

Kattlådan sa...

Tänk vad fint det blir till slut!

Gunilla sa...

Katten, ja det tror jag verkligen!!
Förhoppningsvis kan jag lägga in nån bild om ett par veckor :-D

Anonym sa...

Det där blir nog jättefint när det blir färdigt. Det var nog en riktig norgran. /Carola

Gunilla sa...

Carola, det blir iaf skillnad, var inte rustad på hur länge som helst...

feen sa...

Vad spännande! Hoppas du blir nöjd.

Gunilla sa...

Feen, det hoppas vi, när det var s nergånget kan inte det inte bli annat :-()