torsdag 24 september 2009

På mitt bord . .

Skulle behöva städa skrivbordet lite inser jag. Här finns lite smått och gott som man kanske skulle strukturera lite bättre ordning på!
Biljetten som berättigar mig att få se min första landskamp "live" här framöver om några veckor, det skall bli skoj !





Har precis plockat fram muggen för vintersäsongen, jo det är sant, jag tar fram den när hockeysäsongen börjar, och ställer undan den när dom missar kvalet upp...

I år hoppas vi att trenden vänt, då skall muggen få vara med under sommaruppehållet också i väntan på elitserien 2010/2011, nån som tror nått annat ?? nä, tänkte väl det :-)




Mer då... jo eftersom jag beklagat mig för min tunna stripiga kalufs här i sommar. . .


... så kom äldsta dotter med en karta "hårkontroll" ... skulle visst vara bra och innehålla nyttiga vitaminer för kalufsen ...




Tror jag fick den i slutet av Juli, och jag verkar ha tagit 4 tabletter, men inte tusingen har jag fått nått tjockare hårsvall för det inte ... bara humbugg det där...


18 kommentarer:

Wandus sa...

Kuatt du kommer att gå och titta på vm-kvalmatchen mellan Sverige och Albanien. Fotboll ska ses live för att verkligen kunna upplevas.

Gunilla sa...

Wandus, alldeles rätt..har bara sett nån div.1 match live i dom högre divisionerna...när man kollar div 4 osv.. vore det nästan bättre med tv..så man kan snabbspola :)

Anonym sa...

Snäll dotter du har! Är du lik lyckotrollet på bilden? ;-)

Anonym sa...

Snäll dotter du har! Är du lik lyckotrollet på bilden? ;-)

Anonym sa...

Förlåt om jag är tjatig, liksom, men ibland får man klickan flera ggr innan det händer nåt med kommentarerna...

Gunilla sa...

Tofflan..no problem..nja..håret kan väl se ut så där där man kliver upp...annars är jag väl mer lik mig i profilbilden vad gäller håret...kortare och mörkare men...tuuunt :)

Kattlådan sa...

Kul att gå på fotboll. Jag har knappt sett en match nu när jag är skild. Familjeläktaren är annars ett gott (billigt) alternativ när man går med barnen.

Gunilla sa...

Katten, det låter ekonomiskt :) ... nu har jag tur så det är en fribiljett jag har..tveksamt om jag skulle betala 550+40 för en match annars :)

Anonym sa...

konstigt..jag skrev här igår men det kom inte med, carola

Gunilla sa...

Carola, skrev du med blindskrift :)

Pjoltas sa...

Åh!
Pjoltas gillar din kopp. Vi ganska många Leksand-fans här i Sthlm och det tänker vi fortsätta att vara.
.
Grymt med biljett till Ablbanien-matchen! Inte alls avis!=/

Gunilla sa...

Pjoltas, det är oerhört hedrande att det finns leksandsssupporterklubbar lite varstans runtom i landet :)

ja, ser fram emot att se matchen..hoppas dom dom tvålar dit danmark innan...

Maria sa...

jag fick schampoprover av dotter. Det står att det är för åldrande hår... är det snällt???

Gunilla sa...

Maria, hmm vid första tanken ..nää :)

Fast, alla hår åldras väl hela tiden (positivt tänkande :)

Anonym sa...

jag loggade in på mitt googlekonto men det funkade nog inte,får vara anonym då..
Jag skrev att du skulle ha lite balsam kvar i håret och blåsa huvudet uppochner :D Carola

Kattlådan sa...

Längtar till AIK-Leksandmatcherna. De brukar vara fullsatta och ha en god stämning! Vi ses kanske där? :)

Gunilla sa...

Carola, DÅ ser jag ut som trollet va ? :D

Gunilla sa...

Katten, ser sällan matcherna live..men blir det kval kanske man tar sig till isladan :)