torsdag 10 september 2009

Stulna roligheter :)

Jag brukar gå in emellanåt på tjuvtittat och tjuvlyssnat ....
Här är några kul saker jag hittade där :

NÄHÄ ?



Detta SER inte seriöst ut, med det kanske det är... hoppas dom stavar och blandar gemena och versaler rätt när dom tatuerar :-)






Dessa talar för sig själva !



En kvinna ~45 letar i sin plånbok efter mynt medan hon pratar med hemlös man ~30 utanför ICA.

Kvinnan: Jag har tyvärr inga småslantar idag. Men här är en trisslott. Den kan du få om du vill ha.

Mannen: Gärna, jag brukar ha tur.




..........................................




En kille ~20 går fram till busschauffören.

Killen: Ursäkta, hinner jag gå ut och pinka på nästa hållplats?

Busschauffören: Nej! Det här är ingen jävla pissbuss!

Killen (skriker väldigt irriterat):

Nä, det är en jävla skitbuss!



............................................





Två tjejer ~15 sitter och diskuterar killar.

Tjej 1: Hur är det mellan dig och Patrik?

Tjej 2: Jag har gjort slut.Tjej 1: Va? Shit, gumman, varför det?

Tjej 2: Ja, alltså… Visst, han hade moppe och så, men… han var helt enkelt inte den rätte.

15 kommentarer:

fen sa...

"jag brukar ha tur"... ååååhh näää, gud så hjärteknipande.
Jag snörvlar av sånt där.

Skitbuss.. haha :))


"Visst han hade moppe och så, men han var helt enkelt inte den rätte"
*asgarv* Underbart!.
Min kille har bil, tänk om han är den rätte då!! :))
- fast... det är klart, han har ju ingen moppe :-/ Vi måste nog separera.

Gunilla sa...

Fen, ja alla åldrar har sin charm i vad det gäller att man "faller" för...längesedan en moppe var nått man blev "kär" av :)

fen sa...

Där jag växte upp ansågs moppe töntigt. Så om ngn hade moppe kunde man bara inte bli kär.
Långt hår och rätt sorts träningsoverall det var hot stuff.

Gunilla sa...

Fen, där seer man :) kul ändå vilka saker som "attrahererar" :)

Pjoltas sa...

Den där tatueraren skulle man jogga förbi!
=)
http://pjoltas.blogg.se

Gunilla sa...

Pjoltas, ja, han hade iaf inte koll på marknadsföring, om han nu bett nått stolpskott göra skylten :)

Daniel sa...

Har man inte moppe får de va, instämmer jag.

Gunilla sa...

Daniel, vi faller för olika saker :)

Wandus sa...

Tja, vad ska man säga... en gång i tiden fanns det en etnisk grupp i Sverige som kallades tattare men om de hade något med tatueringsbranschen att göra låter jag vara osagt.

Gunilla sa...

Wandus, ja, vad vet man ? kanhända var det dom första tatuerarna :)

Wandus sa...

Nej, jag tror att tattarna hade bättre smak än att färga sin hud.

Gunilla sa...

Wandus, det ingick nog inte i deras budget :)

Fläskdansen sa...

Hahaha, den där tatueraren... Snacka om "vad som helst", hohoho! :-)

Gunilla sa...

F-dansen, dit går vi inte :)

Maria sa...

Jag satt och läste hela kvällen i förrgår och skrattade vid datorn!