måndag 21 september 2009

Svenska Hollywoodfruar . . .


I kväll kl 21.00 kommer avsnitt 2 i serien SVENSKA HOLLYWOODFRUAR !

Jag såg det första programmet, och kommer se fortsättningen också, det var riktigt underhållande (med en rejäl stänk av ironi där..) att se hur dom lever.

Här är lite hopklipp från första programmet "the best of Anna Anka"





Inte för att jag kan förstå att man skulle vilja ha det, man här kan du vinna en signerad bild av paret....





Jag hittade förövrigt två lookalikes som är mycket sötare !!




Vilka tycker ni är sötast ?

Och just det, Anna är gäst hos Fredrik Skavlan på fredag !!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Anna Anka ser mest näbbig ut, tycker jag. Jag missade första avsnittet, men jag såg trailers för programmet - det räckte. Fyyy sicken bitch!

Gunilla sa...

Tofflan, verkligen, men jag ler åt eländet...synd om barnen som verkar militäriskt uppfostrade. Skulle inte vilja ha henne som chef precis :)

carola sa...

Jag gillade ju Monchicin, hur det nu stavas :D

Gunilla sa...

Carola, är benägen att hålla med dig! Såg nyss programmet, Ankan var inte lika bitchig idag som i första programmet iaf :)

Kattlådan sa...

ALLA pratar om den där koko-madamen. Lite skrämmande vilket genomslag skräptv har ändå. (Ingen kritik mot dig - du är bara trendig nu) peace

Gunilla sa...

Katten, ja absolut..och alla kvällstidningar hänger på.

Äh, jag roas av att titta på hur dom leker barbiedockor och leker med sina dollar :) Är väl kul med lite nya typer av dokusopor :)

carola sa...

Ja hon är ju helt galen..hon hade ju kört i 200 km i timmen när hon jobbade på adena picos. Blivit av med körkortet, men kört ett år till utan körkort..

Gunilla sa...

Carola, ja DET var ju intelligent så det förslår...

Kattlådan sa...

Man blir alldeles mörkrädd!

Gunilla sa...

Katten, hon är "one of a kind"... ska bli såå intressant att se hur hon är när hon är med i Skavlan i morn !