onsdag 16 december 2009

Roger är allt bra SKUM ! ! !

Trots det fina vintervädret, är det härligt att veta att det kommer en sommar snart igen. Många fina vyer har man fått sett under hösten i BONDE SÖKER FRU, och nu är det slutspurt.

Den här veckan sänds dom tre sista programmen, i kväll ska dom välja . . egentligen är det väl bara en man fått känslan av som har hittat rätt, hästbonden Thilde.

Dom tre fumliga männen som tv följt är rejält ringrostiga vad gäller dejting som det verkat, och det har hoppat grodor ur munnen på dom under hela hösten. Det blir kul att se avslutning och sen höra om det blev några par kvar när kamerorna släcktes.

Många skratt har man fått under hösten, nedan ligger klippet när Roger ska göra sig fin för bridgekväll... modig kille, jag skulle ALDRIG låta nån filma mig när jag badar :)


8 kommentarer:

Kattlådan sa...

Jag tycker att han verkar mer skum än bubblorna i badvattnet... (Det lilla som jag sett - måste jag erkänna)

Gunilla sa...

Katten, det var ju så :) Vi är väl alla olika, men han sticker liksom ut rejält :)

Anonym sa...

hahhahhaha, det avsnittet hade jag missat, så det var roligt att se..
Han måste ju ha ett hemskt litet badkarl (mindre än vårat då)eftersom han ligger där dubbelvikt.

Ja jag undrar också hur han kan vilja bli filmad när han badar ?
Carola

Gunilla sa...

Carola, ja jag vet inte vad han har för mantraövningar för sig :) Han badade förövrigt i gårdagens program också, fast utomhus :)

Wandus sa...

Det var tydligen fotografen som uppmanade den lättlurade bonden att leka Susanna i badet.

Gunilla sa...

Wandus, den gamla slagdängan :) ...låt ditt fönster stå på glänt ... ;)

Fläskdansen sa...

Hahaha, ja den bonden skulle jag då rakt inte vilja dejta! Synd egentligen, för han bor ju på Ljusterö och där har jag tillbringat många somrar, det är jättefint där. Men näe, jag får inga bra vibbar alls av honom. Dessutom ser han ut som en liten albinosäl där han ligger och plaskar i fosterställning i badkaret. Urk...

Kramis!

Gunilla sa...

F-dansen, hade inte kunnat beskriva honom bättre själv :)