lördag 23 januari 2010

Utmanad . . .





Jag har blivit utmanad av Tofflan, vi ska visst vara lite mer kreativa här på bloggen :) Man skall skriva 7 saker om sig själv, och vid första tanken låter väl inte det så svårt, fast när jag börjar fundera så är det inte så lätt....men vad kan jag hitta på då som jag inte nämnt (tror jag) i bloggen då.. ?




1. Kan spela lite dragspel, och det jag kan, har jag kunnat sen jag var..typ 7/8 år

2. Har beslutsångest för de flesta beslut... får aldrig tummen ur..


3. Har spelat lokalrevy


4. Är lång ,180 ->, ser därför ner på de flesta :)


5. Är fumlig, tappar, skvätter, slår ner saker ...bränner mig, skär mig.osv osv..


6. Slarvig och oordningssam


7. Ordvitsar i varannan mening, vilket kan vara rätt jobbigt för omgivningen :)

Du som läser, det vore trevligt att läsa DINA 7 punker . . !!




4 kommentarer:

Annapanna sa...

1. Jag väntar och väntar på att du ska spela en trudelutt för mig.
2. Vi får seeee....
3. Synd att jag inte var där :)
4. Själv var jag visst "LITEN"
5. Instämmer ;)
6. Inte då
7. Det är ju det som är så kul!

Gunilla sa...

Anna, jag är i alla fall punkligt :)

Anonym sa...

Men Gunilla, nu måste du leta upp sju bloggare som DU kan utmana!
Ha ha, det var kul att läsa om dig, en hel del som jag inte visste! :D

Gunilla sa...

Tofflan, jag utmanar via min blogg, är lite slö idag :)