tisdag 8 juni 2010

Jessica o Jespers dag....

... igår var det så dags för balen för årets studenter, vi tog jättemånga kort, så det kanske kommer ett lite längre blogginlägg med bilder i kväll, alla var så fina !



Solen sken med sin frånvaro, men viktigast av allt, regnet också !
Det är stressigt att vara student, även om själva skolarbetet nu är avklarat, så
är denna vecka fullbokad. I kväll ska klassen äta middag ute tillsammans.
I morgon är det dom s.k studentlekarna, och sen på fredag då, så är själva examensdagen !


20 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå vackra de är. Brunbrända och snygga kläder. De där skorna Jessica har är jättesnygga med.
carola

Gunilla sa...

Carola, ja de var så fina, liksom de andra. Dom där skorna skulle jag inte ens kunna gå i med rullator..

Tofflan sa...

Å vilket fint par! :D Din dotter är verkligen söt!!! Måste hon ha fått från sin mamma, eller hur? ;-)

Wandus sa...

Oförstörda ungdomar som ännu inte drabbats av arbetslivets vedermödor.
Jag hoppas att de haft en lika härlig gymnasietid som jag hade. :)

Gunilla sa...

Tofflan, ja dom är så fina, men hon är nog mest lik brevbärarn :))

Gunilla sa...

Wandus, ja det får vi hoppas, sista månaderna har varit hektiska, men snart minns hon nog det på ett mer positivt vis :)

Tofflan sa...

Men MORR,nu går det inte att kommentera igen, nytt försök:
Ja för sotaren kan det ju inte vara, han är väl rätt svart i huvet..?

Kattlådan sa...

De åker runt på stan, tutar och skriker. På jobbet muttrar en (annan) tant. "Ja ja skrik ni och inbilla er att frihetens timme har inträtt - snarare än ni tror så sitter ni här".

Det tyckte jag var kul!

Men visst är de fina och glada - hoppas att de njuter nu!

Gunilla sa...

Tofflan, hehe, precis, det har du så rätt i :)

Gunilla sa...

Katten, ja jag tror nog dom får vara glada om dom får "sitta där" ..alltså på ett jobb, finns tyvärr dåligt med sådana här på obygden..

Fenixmonas sa...

Så fina och så förväntansfulla! Jag blir alltid så nostalgisk när jag ser studenterna komma ut...så ingen mascara för mig på fredag! Kramiz

Stattinskan sa...

Åh så fina och vilken underbar natur att bli fotograferad i :-)

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja det ett stort ögonblick i livet att sluta skolan, och det är väl den känslan vi förimmer och blir rörda av :)
kramizz

Gunilla sa...

Stattinskan, ja det är samma ställe som jag hade kort från häromdan, underbart fint.

Daniel sa...

Så skoj med kalas!

Å såå rooosa å fin hon e!! Rosa e ju min favvo!!

Gunilla sa...

Daniel, ja lite rysch pysch ...härligt :)

Anonym sa...

Jaså är de så höga ? Men då kan nog inte jag heller köpa sådana. Stackars oss..:)
Carola

Gunilla sa...

Carola, ja en dm typ :))

Anonym sa...

va fin hon är både på bal o student. tack behöver verkligen den semestern nu. börjar tjuta för vad som helst. men för barnens skull är jag ju tvungen att fungera..

Gunilla sa...

Kloppan, det blir skönt med ett miljöombyte, det är jag säker på!! Tack för dom fina orden!