torsdag 19 augusti 2010

Prosit . . .

Precis på dagen när skolorna börjar här i kommunen, bryter en förkylning ut på mig, det brukar köra igång med sånt kring dom första veckorna. Den här bacillen hade nog Johanna med sig från utlandet, för hon blev förskyld precis när dom skulle hem. Ont i huvudet, ont i kroppen, lite feber...äh, nu ska jag inte gnälla mer.

Det tråkigaste var att jag hade tänkt köra lite sopor i eftermiddag, och på tillbakavägen ta med lite saker från källaren på förra adressen (nä, bodde inte på soptippen, men det är åt samma håll :)



Nu ska jag hälsa på hos era bloggar, sen "sova lite middag" tror jag, och hoppas det går fort över. Det vankas ju kalas till helgen !!

12 kommentarer:

Tofflan sa...

Ja men krya på dig nu så du pallar kalasa i helgen! Är det lördag som är den stora 0-dagen???

Fenixmonas sa...

Usch o fy! Hoppas du kryar på dig snabbt o inte missar kalaset! Kramiz

Gunilla sa...

Tofflan, ja det är ju det, och här ligger jag hemma och är sjuk :( ... men det är en dag kvar, får hålla tummarna.

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja verkligen. Ska säkert gå att medverka om man tar alvedon, men skulle vara med och hjälpa till, och sen var det meningen vi skulle campa kvar...men, vi får hoppas på det bästa!

Tofflan sa...

Oj oj, vila nu ordentligt!!!!!!

Gunilla sa...

Tofflan, ja jag vilar o vilar, och med lite alvedon ska det nog gå ett par timmar på em, men frisk är jag tyvärr inte :(

Kattlådan sa...

Ta hand om dig! Jag tycker inte du gör annat än festar! (skrev hon avundsjukt...)

Ylva sa...

Hoppas du mår bättre och kan njuta festen fullt ut! Själv kände jag att churros och mjölkdrink var en bra frukost vid halvtretiden idag, efter en vild kräftfest igår... Kram!

Gunilla sa...

Katten, jag? festar? men nu du :)

Jo, festen gick bra, det var jättetrevligt, även om jag höll mig igång på alvedon och vi var nog i säng före midnatt:)

Gunilla sa...

Ylva, ja det är kanske bäst att hålla sig till mjölkbaren. Vi har faktiskt varit pigga och uppe vid sju idag, och partytält och allt var ihopplockat och klart vid 11. NU vila :)

Anonym sa...

Låter bra att du/ni fixade festen! Krya på dig nu!!!!!!

Gunilla sa...

Tofflan, tack, det är bättre nu :)