tisdag 21 september 2010

20 m utanför centrum

Våran stad skall piffas upp, och alla som bor i kommunen får vara med att lämna förslag och sedan rösta på förslagen, det tycker jag om . . .inringat är det som kallas centrum i Avesta, jag ser att mitt hus ligger 20 meter typ utanför, så man är väl lantis än :)





Idag har dom kommit hem, spanjorskorna, och jag fick ett mms igår med ett naturfenomen i den mallorjanska naturen, vackert va ?


Ett namn som gör sig vart som helst, stensäkert !
Behöver jag nämna att jag ser fram emot att prinsessan dyker upp strax, ? understatement !!'

12 kommentarer:

Tofflan sa...

Du borde göra ett stenkast så som jag har! Så gulligt!!!! :D

Daniel sa...

Gulligt! Fina Gunlilla!

Gunilla sa...

Tofflan, nu förstår jag inte? men gulligt var det :)

Gunilla sa...

Daniel, eller hur ;)

Tofflan sa...

Jag hade en bild på ett stenkast i ett av inläggen här om dan! :D

Gunilla sa...

Toffland, Stenkast ? nu hänger jag nog inte med :)

Kattlådan sa...

Stensäker kärlek, gulligt.

Tofflan sa...

Här finns en bild på mitt stenkast
http://tofflan.wordpress.com/2010/09/20/bland-hemmets-favoritprylar/

Gunilla sa...

Katten, ja visst var det :)

Gunilla sa...

Tofflan, herregud, jag hade missat det inlägget, tack för titten :) nu fattar jag stensäkert :)

Tofflan sa...

Ja nu har du STENkoll! ;-) Inte så konstigt om du missar inlägg, Jerry sa att jag nog håller på att bli frisk igår för jag spottade ur mig massor av inlägg på bloggen. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det, positivt eller negativt... ;-)

Gunilla sa...

Tofflan, positivt såklart, men nackdelen är ju att man KAN missa nått om man inte kollar nån dag :)