torsdag 28 oktober 2010

Bildligt talat . . .

Ta det lugnt, även om det är kört, så bjuder den här butiken på kött !!





Om inte annat så vore det väl fy skam om dom inte bjöd på nått, när dom kör rövarpriser på mängdrabatten !!



Smaken är som sagt som baken, och priset överkomligt, men Gäddglass ? nej tack !!



Efter de matnyttiga bilderna, så tar jag med en bild som satt i en trappuppgång, dom har tydligen en lokal dr Phil i sitt hus . . . hur det gick, förtäljer inte detta blogginlägg :)

Bilderna är lånade från tjuvtittat.se

10 kommentarer:

Carola sa...

Det tog en stund innan min polett trillade ner :) Gädde tycker ju jag om.
men bilden på korven förstod jag inte ?
Carola

Gunilla sa...

Carola, nä gäddsmak på glass låter INTE gott :)

En förpackning korv/skinka för 14,90, och ett extraerbjudande om två förpackningar för 38, det blir en dålig affär :))

Ylva sa...

Får får rökt kött också? ;-)

Gunilla sa...

Ylva, alla får kött även dom rökta får :)

Kattlådan sa...

Rökare betalar så mycket i tobaksskatt så detta kanske är återbäringen? Äter de så röker de inte - under tiden som de tuggar iaf. :)

Fenixmonas sa...

Nej, gäddtårta får allt vara för min del...hihihi...Kramiz

charlotte sa...

haha vilka roliga lappar

Gunilla sa...

Kloppan, ja eller hur, kolla på tjuvtittat så finns många fler :)

http://blogg.passagen.se/folkvald/ sa...

Aha, Jag trodd fisken stavade Jädda :)
Ja så blev det dyrt att köpa 2 pack haha

Gunilla sa...

Carola, haha, du ser, vad lätt det är att bli lurad :)