måndag 18 oktober 2010

Dom myndiga små barnen ....



Satt och tittade igenom lite bilder på tjejerna .... visst är det otroligt vad fort tiden går. Nu är båda
myndiga, och jag har snart ingenting att säga till
om längre :) .... Många säger "små barn små bekymmer, stora barn, stora bekymmer"....

När slutar dom då vara "barn" ? Jag har inga bekymmer med mina tjejer alls, så dom räknas kanske inte som "barn" längre, även om dom
är MINA barn, alltid !! Och visst har väl alla mer eller mindre "bekymmer" genom åren, men det hör väl till !

































Nu ar det gått några dagar sen jag träffade dom senast, ska bli skoj att dom kommer till "mamsen" i kväll igen !! Jag ÄLSKAR ER !!
Ha en bra dag bloggers !!


18 kommentarer:

Stattinskan sa...

Åh, så fina de är :-D Jag har heller aldrig märkt av varken små eller stora bekymmer ;-)

Anonym sa...

Du har så ovangligt vackra döttrar Gunilla, det har jag alltid sagt.
Nog kommer de komma till mamma för lite rådgivning hela livet..Det gör mina stora.
En mammas ord väger tungt :)
Carola

Annapanna sa...

Underbara är vad de är :)

Anonym sa...

Fina tjejer, verkligen! :D

Gunilla sa...

Stattinskan, små bekymmer har väl alla mer eller mindre ibland, men det är som en nål i en höstack :)

Gunilla sa...

Carola, tack för fina ord, och lycka till med det nya som är på väg :)

Gunilla sa...

Anna, ja vi har fina flickor, tre fina J:n :)

Gunilla sa...

Tofflan, ja alla tycker väl om sina barn att dom är nått extra emellanåt, man bara njuter av att ha dom, lite extra, när man saknat dom några dar :)

Anonym sa...

Ja men visst är det väl så?! Jag börjar fatta nu fast jag bara har bonusbarn...

Gunilla sa...

Tofflan, bonusbarn är ju precis vad det låter som, en bonus :) ...det har jag också :)ett tredje J. Även hon blir myndig nästa år :)

Anonym sa...

Ja det blir väl en liten busig rödhårig pojke, som pappan haha
Carola

Kattlådan sa...

Va? Känner inte igen mig här - men jag har sett de söta tjejerna förut! ;)

Vad fint med sommarhimmel och tallar.

Mina ger mig inte heller bekymmer (om man nu vågar skriva det).

Gunilla sa...

Carola, ja men det vore väl skoj att få en pojke också när du har två flickor, men allt är ju lika välkommet :)) .. tjejer kan ju också busa :)

Gunilla sa...

Katten, ja ville minnas lite sommar nu när höstrusket hänger över en. Visst är det skönt att ha passerat dom tonåren då det finns risk att ens barn hamnar på fel bana, och i fel sällskap :)

Jessica sa...

aw mammsen, vad gullig du är !! :D

JAG ÄLSKAR DIG,
VÄÄÄÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Gunilla sa...

Jessica, tack gumman .. älskar er, gulletjejer :)

charlotte sa...

fina tjejer både nu o då

Gunilla sa...

Kloppan, eller hur :)