fredag 19 november 2010

Vem ÄR Camilla Henemark ??


.. och vad vill hon ? Har aldrig varit någon fan av henne, och nu funderar jag hur människan tänker egentligen.


Hon gick ut i tv 4 och berättade om hur hon hamnat riktigt under isen och hur hon via behandlingshem tagit sig tillbaka till en drägligare tillvaro. Med detta fick hon stor sympati
att hon gick ut och berättade. Jag tyckte faktiskt också att det var strongt gjort att ta sig i kragen och sen dela med sig av sina upplevelser. Det stärker säkert många andra.



Sen kom boken om våran kung ut, och även om den väckte stor uppmärksamhet så tror jag folk inte bryr sig speciellt, det har väl inte varit okänt att han varit en partajkung. Nu har jag inte läst boken så jag ska väl inte uttala mig om vad den innehåller. Men, nu till saken, Camilla Henemark kliver nu fram och ger intervjuer i tidningar om hur hon festat om med kungen. Hur långt deras "förhållande" gick, vet jag inte, men vad tror hon sig vinna på att gå ut med detta ? Det måste ju vara pengar, för nu sjönk hon som en bungyhoppare i mina ögon igen. Enligt tidningarna (hur mycket man nu kan lita på dom) så fick hon tex 200 000 av expressen iaf.


I samma veva kunde man läsa att hon var en av dom som tackat ja till celebrity rehab. En svensk dokusåpa om kändisar som lägger in sig på rehab och det samtidigt görs en såpa av det.... 500 000 skulle dom få för det. Nu lades planerna på detta ner, men hon fick tydligen en månads vistelse på nått behandlingshem, som plåster på såren, för att hon hade tackat ja.

Vad tycker ni ? är hon smart eller dum ?

18 kommentarer:

cathrin sa...

Förmodligen är hon smart. Publicitet och pengar - why not även om jag inte har lust att varken ha en affär med kungen eller lägga in mig på rehab. Ja, en del lever på att valsa runt i pressen vet du. Vet inte om jag vill byta, även om lite extra pengar skulle sitta fint.

Gunilla sa...

Catrin, ja dumsmart, jag skulle inte vilja ha det ryktet för dom pengarna :)

Stattinskan sa...

Ja, numera är hon ju en föredetting och på nått sätt mste hon ju tjäna sitt levebröd ... Sedan tycker jag att det är helt normalt att vår nuvarande kung faktiskt vågat leva som resten av Sveriges befolkning ...
Kram och go fredag till er :-)

Anonym sa...

Jag säger som du - vem är hon??? Allt verkar ju jätterörigt, men som Stattinskan säger, som föredetting måste hon ju tjäna sitt levebröd. Fasen, jag kanske ska gå ut och berätta om MINA kändisförhållanden?.. Uppmärksamhet kan ju leda till... pengar... Hum, hum... ;-)

Fenixmonas sa...

Smartdum skulle jag nog säga...visst hon får pengar men ett skamfilat rykte...fast en del gör ju vad som helst för pengar...kramiz

Gunilla sa...

Stattinskan, ja jag kan bara hålla med :) ... för vissa är all pubicitet bra publicitet :)

Gunilla sa...

Tofflan, vad väntar du på :)

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja tydligen är det så :)

Anonym sa...

Ha ha ha, ett fett förskott från en förläggare, förstås! :D

Gunilla sa...

Tofflan, du måste nog själv söka upp dom :)

Anonym sa...

Hon är inte bara dum och girig, hon är elak också.
Har man haft en intim relation med någon så är det något privat mellan kontrahenterna, och bör gömmas i hjärtat att minnas med värme på ålderns höst. Definitivt inte lämnas ut till allmänt beskådande.
Trevligt att se bland kommentarerna att inte alla kvinnor delar hennes syn på vad man kan "vika ut sig" med.

En fin dag till alla trevliga kvinnor / Wassen

Gunilla sa...

Wassen, ja jag tycker det säger en hel del om henne, hon måste ju på nått vis känna sig stolt ??

Ha en fin dag du också,och alla andra, kvinnor som män :)

Kattlådan sa...

Hon kan inte vara särskilt smart som beblandar sig med den korkade knugen...

Anonym sa...

Jag tycker det är knepigt för hon måste ju vara mycket ynge än kungen, skulle de ha festat ihop ???
Ja jag vet inte varför hon hänger ut sig, hon kan inte må så bra.
Carola

Anonym sa...

Kungen är född 1946, Camilla 1964. Åldersskillnad 18 år.
När kungen åkte Vasaloppet 1977,icke utan viss bravur, var Camilla bara 13 år.

Gunilla sa...

Carola, bara att få vara med på skvallerpressen första sida får nog henne att gå igång..

Gunilla sa...

Anonym, ja inte många gemensamma nämnare där än att han kanske blev smickrad av en ung kvinna och hon av kunglig glans ...

Gunilla sa...

Katten, näe men det är väl guldpoäng i wannabevärlden kanske? :)