fredag 31 december 2010

Gott nytt year !!!

... säger jag redan... fast det är typ 40 minuter kvar på det gamla. Vi har haft en lugn och skön kväll, inget glamoröst firande, bara njutit av att ta det lugnt och ätit både pizza och griljerat en till skinka, som jag inhandlade på rea igår. En liten promenad på en halvtimme har vi också avverkat !

Döttrarna har dragit iväg på nyårsfirande, och Anna har precis gott och lagt sig. Vi ser tolvslaget från sängen i år, skönt. Vi vaknar förhoppningsvis piggare än de flesta i morron :)

Jag vill också rekommendera er att kika in Annas nya blogg, där vi får följa Ronjas väl och ve, inför sin fölning framöver, se den här



- Vem gillar inte ett happy meal ?




- Lite hö i nya boxen sitter fint som efterrätt !!

8 kommentarer:

Wassen sa...

Hej Gunilla !

Va kul att få bli den förste att kommentera hos dej på det nya året 2011. GOD FORTSÄTTNING !

Sattinskan sa...

Goaste fortsättningen på det nya året till er alla :-)
Kram

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året önskar jag er båda! :D

Gunilla sa...

Wassen, tack detsammat !!

Gunilla sa...

Sattinskan, har du möblerat om i namnet :)

Gunilla sa...

Tofflan, hoppas dina sjuklingar har piggnat på sig !

Annapanna sa...

tack för länken darling, nu kanske jag (Ronja)också får en liten läskrets :)

Gunilla sa...

Anna/Ronja, ja det hoppas vi, hon/du är ju för söt!