tisdag 18 januari 2011

Upp i det blå . . .


Jag har väl hört talas om 10 000 metersklubben, och då har jag funderat på vad vitsen med det skulle vara ?? Jag har sett ett trångt utrymme framför mig, och inte riktigt fattat tjusningen med det hele.




Nu läser jag i aftonbladet att det tydligen har arrangerats speciella flygningar, med
dubbelsäng och grejer, men att det nu har stoppats pga att piloterna inte skulle kunna hålla koncentrationen....
Det kan väl ändå inte vara nån höjdare ... ?



PS!!!!! Jo, jag inser själv att jag kanske har lite torrt om ämnen att blogga om för tillfället, därför tänkte jag fråga om det är någon som har ett förslag på ett ämne ni är intresserade av att höra min åsikt om, och vad jag har för syn på saken, gärna nått som ni inte brukar se mig skriva om. Får jag inga förslag så väljer jag att tolka det är OK som det är :)))), fast jag skulle se det som en utmaning !!

8 kommentarer:

Stattinskan sa...

Nu känns det som om jag är en av aktörerna i serien "Lost" eftersom jag inte riktigt hänger med i det där med "10 tusenmetersklubben" ;-)

Anonym sa...

Snuskbloggerska där! ;-)

Vad du ska skriva om... Tja... kan du inte berätta lite om vad du jobbar med???

Gunilla sa...

Stattinskan, men ser du inte rebusen av bilder? och Tofflans kommentar, då borde det gå upp ett ljus?

Gunilla sa...

Tofflan, håhå jaja så farligt var det väl inte :)

Ja, visst kan jag blogga om mitt jobb, är rädd att det skulle verka tråkigt, men då lutar jag mig mot att du föreslog det :)

Fenixmonas sa...

Jag gillar din blogg och äter allt som du serverar...Har inte piloterna hörselskydd...hehehe...kramiz

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja men visst, hörselkåpor måste väl funka?? :)

Tack för att du är allätare, och kommer på besök, det är ömsesidigt !

kattlådan sa...

Jag gillar din blogg som den är.

Men man kanske skulle ta en runda och fråga om vilka roliga/annorlunda ställen som folk/dina bloggläsare har "umgåtts" på?

Gunilla sa...

Katten, haha, nja alla är nog inte så frispråkiga som du med det va ? ;)

Tack för värmande ord !! ser fram emot att du får tillbaka blogglusten också, och inte bara den andra ;)