måndag 3 januari 2011

Charmerande besökare !!

I går när döttrarna kom hem från stallet så hade dom lilla chitza med sig. Hon är en trevägskorsning, men gudomligt söt. Hon är inte större än en katt i kroppen, men den yviga pälsen gör att hon ser liite större ut.



- när man sprungit i ridhuset så måste man göra sig lite ren innan man får gå på husesyn...

- titta vad fin jag blev sen, här försöker jag få mig en smakbit från matbordet.


- puh, lång dag och jag måste ta mig en liten tupplur tror jag bestämt !!

14 kommentarer:

Daniel sa...

Skönhetssömn e viktigt när man är en skönhet!!!

Gunilla sa...

Daniel, hur kan jag då se ut som jag gör när jag sover så mycket :)

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Ja det blev goda tunnbrödssnurror,lufttorkad skinka och pepparroten passar väldigt bra ihop..att hitta till min blogg.
www.metrobloggen.se/boda
Hjärtligt välkommen..den gamla du menar är en test jag gjorde,för ganska länge sen.Haé Kram.

Anonym sa...

Å så söt hund. Det är roligt med djur, de förgyller tillvaron- för det mesta..
Carola

Anonym sa...

Men å vilken liten sötnos :D

Stattinskan sa...

Dom där gatukorsningarna är oftast de sötaste och charmigaste :-)

Gunilla sa...

Hebbe, OK, fast du borde uppge din rätta adress när du kommenterar, så kommer man direkt till dig :)

peppar peppar :)

Gunilla sa...

Carola, ja det gör dom, fast jag bara lååånar :)

Gunilla sa...

TOfflan, ja adorable !!

Gunilla sa...

Stattinskan, ja när dom får det bästa av det :)

cathrin- sa...

ÅÅÅ, nu blir jag ännu mer sjuk på ett nytt husdjur. Ibland önskar jag att jag inte bodde mitt i stan.

Gunilla sa...

cathrin, ja och dessa är behändig som en lite katt... man smälter verkligen av den här lillisen

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Så himla söt! Kramiz

Gunilla sa...

Gomorron fenixmonas, jo en riktig sööting det där !