söndag 22 maj 2011

Fina pållar... men inga föl !!!!

Det blev inget fest igår, Anna mådde inge bra, och föl nr ett hade gjort anspråk på entré... men icke. Ingenting blev det....kan det vara luft tro ?

Vi hade en lugn dag, som avslutades med hamburgare o kebab som jag cyklade hon hämtade, mums...

Idag har vi varit på Snarpsätra på eftermiddagen, mor o Jessica också, och Annas föräldrar kom också ut och fikade. Ja, just ja, jag fyllde 2 x 22 idag, vilket jag inte tycker är mycket att fira, men att träffas är trevligt så vi hade en lugn eftermiddag på altanen.

Ett litet ogräsryck gjorde vi dock innan vi styrde kosan mot Dalarna igen. Vi hade inte ätit lunch innan, så det passade bra att mor bjöd på kvällsmat på restaurang Vistenten !!






- dom små, gravida minishettisarna höll sig långt ifrån fölning idag.... bild från Prins ankomst till gården

Önskar er en fin vecka !!!


10 kommentarer:

Stattinskan sa...

Men herre gud! Nog fasiken missade jag din födelsedag! Går det bra med lite "hurra" idag?
H*U*R*R*A
H*U*R*R*A
H*U*R*R*A

God morgon Gunilla

Gunilla sa...

Stattinskan, haha, jag är ingen storfirare av sådana händelser :)
men tack vännen !! o gomorron !

cathrin sa...

Grattis grattis. Att man blir äldre än väl inget direkt att fira, men kanske att du lever och har en käresta och fina barn. En del att fira - hurra igen!

Gunilla sa...

Cathrin, och så har jag fina bloggvänner inte att förglömma :)

Anonym sa...

Men grattis i efterskott!!!!!!

Du, se upp för "luften" - eller spela in och lägg ut på en blogg. Jag råkar veta nån *pekar inåt* som ÄLSKAR fisar och k&b-humor...

Kram!

Gunilla sa...

Tofflan, tackar..hehe, jo jag har förstått det :)

Just nu tillbringar jag lunchen med att försöka mig på att skapa nått i wordpress :)

Anonym sa...

Härligt att höra att du har börjat! Du får hojta till om du behöver assistans, nåt kan jag väl efter två år! :D

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott!
:-D

Gunilla sa...

Tofflan, ja lite yr på wordpressen är jag, men filar lite och hör av mig till experten om jag behöver :)
Om jag får till det, får du bli min testcoach ? se om det blir nått inlägg ?

Gunilla sa...

Amacasa, tack snälla du :)