onsdag 11 november 2009

Utmanad !

Fick lite besök av en som jag sett för lite av sista tiden.... vi kan vara galna...



(arkivbild)

..och vi kan vara lite mindre galna :)




(också...arkivbild)

Jag fick en utmaning hos Kattlådan, och jag hänger på då!


Utmana fem personer och berätta det för dem,samt för personen som utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn sombörjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt namn som svar(förutom fråga 1)



1. Vad heter du: Gunilla

2. Ett ord på 4 bokstäver: Gris

3. Flicknamn: Gudrun

4. Pojknamn: Gunnar

5. Yrke: Geolog

6. Färg: Gul

7. Klädesplagg: galosch

8. Mat: Gös

9. Sak i badrummet: Golvbrunn


10. Plats/Stad: Göteborg


11. En orsak att vara sen: Genväg är senväg


12. Något man skriker: Glåpord


13. Film: Grease


14. Något man dricker: Gin

15. Band: Gyllene Tider

16. Djur: Gås

17. Gatunamn: Götgatan

18. Bil: Golf

19. Sång: Gärdebylåten




Man skulle utmana 5 personer, men jag låter er själva avgöra om ni vill anta den :)

8 kommentarer:

Ylva sa...

Kul utmaning men jag orkar inte tänka ut svar på bokstaven Y...

Kattlådan sa...

Bra jobbat! :)

Gunilla sa...

Ylva, hmm kan vara lite klurigt :)

Gunilla sa...

Katten, japp gick som smort det :)

Anonym sa...

Hhahhaha,, roliga bilder !!! Och att ni bjuder på er själva..
carola

Gunilla sa...

Carola, självklart :)

fen sa...

Vilka sötingar! :)

Gunilla sa...

Fen, vi gjorde vårat bästa :-)