onsdag 25 mars 2009

Är det humor ?


Vet inte riktig vad jag tycker om Schulman, ibland är han underfundig och ibland inte ... jag kom precis att tänka på när jag läste på aftonbladet häromdan att han blivit pappa, och jag har ingen koll på när detta var planerat att ske, så jag trodde såklart det var sant. Klickar man sedan in på bloggen där alla apor huserar, så skriver han ett blogginlägg om att det hela var ett skämt ...


Han hade lånat en bebis och fotograferat sig med och lagt ut och sagt att han blivit pappa ...

Jag tyckte inte det var humor ... aphumor i så fall !!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men, sånt skämtar man väl inte om?!? Fy skäms! Eller "Fy skämt!". ;-)

Gunilla sa...

Sara, precis så tänkte jag också...

Anonym sa...

Vem bryr sig om han ska ha barn eller inte?

Gunilla sa...

Katten, förvisso inget värdsligt, tycker bara det var ännu ett fånigt utspel från honom...och ett dåligt skämt..

Skulle du ha kommit på tanken att ringa upp vänner eller nått när du var i 6 månaden och säga att ditt barn har fötts ? inte jag iaf :-)

Anonym sa...

Nej fånigt och inte kul. Håller med du.

Gunilla sa...

Katten, för att inte tala om deras fåniga grej att dom skriver mail till kända personer och låtsas vara andra kända personer...känns som han är typ 14 år ibland..