onsdag 8 april 2009

Roligt eller ej ??

Jag har tidigare skrivit om Alex och hans humor, som väl inte alla gånger faller mig i smaken... Jag brukar i alla fall läsa hans blogg ibland, för mycket han skriver är bra också. Nu har han släppt en bok, vet inte riktigt vad den handlar om, men tror det rör hans förhållande till sin avlidna pappa, Allan Shulman, men är inte helt säker. Helt säkert, tycker jag i alla fall, är att han blandar bra och dålig humor när han skall signera sina böcker. Dom flesta signeras bara med "alex" ....
Men i några lägger han till en hälsning i också, den här varianten är gullig ...



... den här däremot, skulle inte jag vilja få om jag köpte hans bok :-) ... fast å andra sidan känner väl folk som köper boken igen hans humor !!







2 kommentarer:

Stellan sa...

He he... Lite humor har han trots allt. :->

Gunilla sa...

Stellan, ja precis..sin speciella humor :-)