onsdag 12 augusti 2009

Full fart på slottet . . .

Knappt har Kalle fått Madonnahelgen ur världen, så kommer annat att tänka på, lillprinsessan har också förlovat sig och skall gifta sig nästa år...




Det råder bråda dagar för Kalle o Silvia... två bröllop har dom du att planera inför nästa år. Jag gissar dom kommer att få jobba dag och natt, leta festlokaler, cateringfirmor och fixa inbjudningskort. Rekar för övernattning till gäster, spånar på menyn, talen, och utsmyckningar av lokar osv.
För att klara av detta, så laddar dom upp med en ledig helg på böljan den blå...



En sak är säker, det kommer att KOSTA skjortan det här, för inte lär det väl släppas till några skattepengar till det här festligheterna? Paret har därför köpt månadskort på SL för att dra in på några av alla sina utgifter . .






Nu är frågan, vem har snyggaste ringen, du kan rösta på aftonbladet





.... fast jag röstar på min ring jag, men det alternativet fanns inte med :-)







...hi hi :-)






10 kommentarer:

Goran van den Buske sa...

Kul bild med "Tjabo" pillar tårna i frustration. Det är inte kul att sola. ( Nu kom jag in på en gammal anslutningslänk)

Gunilla sa...

Goran, va bra :) ... ja visst är det synd att dom aldrig kommer undan papparazzin...fast lite kul är det med bilderna :D

Va, tror du inte han gillar sol och båt, det tror jag !!

Ylva sa...

Jag tycker att Madde och Jonas ska åka till Köpenhamn och gifta sig hemligt, jag ;-) Vore inte det roligt?

Gunilla sa...

Ylva, tycker jag också...en riktigt bra grej ni gjorde !!

Sen, bara sätta in en annons i DN typ :-)

Annapanna sa...

Jag röstar helt klart på din ring :)

Gunilla sa...

Anna, ring ring

Annapanna sa...

Snygg skjorta också!!

PÖSS

Gunilla sa...

Anna, todee ? den kosta i alla fall inte skjortan ;-)

Republikanen Wandus sa...

My precioussssssss!

Gunilla sa...

Wandus..everybody :)