tisdag 1 september 2009

En "blond minut"

Mår lite tjyvens idag, så jag har stannat hemma och slappar. Passar dock på att göra en videoblogg åt er, håll till godo !








Skämt åsido, det enda gemensamma vi har var väl just att hon också var hemma och var sjuk!
Kollade lite på youtube, och såg att "mest sedda" var en annan videoblogg med Kissie, som hon kallar sig.
Klämmig tjej det där, "love beeing me", kanske har blonderingsmedlet gått ner lite väl djupt, men självförtroendet är det då inget fel på :-)

8 kommentarer:

Daniel sa...

Sött med lite svensk blondighet!

Gunilla sa...

Daniel, ja den roade mig, kanske inte på det viset som är meningen :)

Anonym sa...

DUUUU! Jag är jätteblond, jag ska fan färga håret svart!!!! ;-)

Anonym sa...

Oj jag trodde det var en av dina döttrar först, men sen hörde jag dialekten. Tråkigt att du är sjuk..
Roligt att se dig på bild där till vänster förresten. Nu måste hunden ut , igen.
Carola

Gunilla sa...

Tofflan, *ha,ha* ..man kan vara blond på olika vis .. tror du bär din blondhet på ett helt annat vis :)

Gunilla sa...

Carola, ja dom är blonda och i den åldern, men där slutar likheterna :)

Klappa vovven från mig :)

Anonym sa...

Mja, jag hoppas att det växer fram ett och annat mörkt hårstrå nu när jag har sett denna... jaaaa, vad ska jag säga............. Finns inga ord! ;-)

Gunilla sa...

Tofflan, det hänger inte på håret..."blondin" betyder så mycket mer :-)