fredag 18 september 2009

Skavlan ...



I kväll börjar en ny serie med Fredrik Skavlan. Jag gillar honom, såg hans program även tidigare som spelades in i Norge, och sändes här senare.Han är en perfekt talkshowvärd, och det var väl därför han fick kristallenpris tidigare för sin insats.








Tycker han får tag i så bra gäster också, kväll är det fler favoriter med, bla Alexander Rybak och Lena Endré.










Lars Winnerbäck är visst också med. Jag sitter (eller halvligger...) bänkad 21.00 !




Fakta från aftonbladet

10 kommentarer:

Anonym sa...

Winnerbäck skulle jag kunna tänka mig att lyssna mer på! Har du nåt tips på cd???

Kattlådan sa...

Skavlan lyssnar på dem som han intervjuar. Bra egenskap för en programledare.

Gunilla sa...

Tofflan, nej faktiskt inte...har bara hört konserter och strölåtar på radion...men har sätter spår...

Gunilla sa...

Katten, ja, och han verkar LYSSNA ..inte som andra som gluttar i manus efter nästa fråga !!

Wandus sa...

Jag inte tillgång till någon tv längre vilket avsevärt har höjt min livskvalitet. Skavlan är säkert en trevlig prick men jag har aldrig klarat av att titta på pratprogram. "Smaken är som röven, klöven".

Annapanna sa...

LOVE SKAVLAN ;)

Gunilla sa...

Wandus, mycket skit, men det finns nått för alla bakdelar :)

Gunilla sa...

Anna, ja fredagkvällarna är räddade !!

Fläskdansen sa...

Attans, det där missade jag! Såg att han skulle börja igen, Skavlan är en storfavorit hos mig också. Men det går väl i repris eller på SVT-play kanske.

Kram!

Gunilla sa...

F-dansen...det gick i repris idag, men det går säkert fler gånger. Bra mix faktiskt !