måndag 12 oktober 2009

Smarta grabbar . . .




Politiker, advokat och författare. Lägg till det fyrabarnspappa, jo killen har många järn i elden.



Ja det är väl hans val såklart, men det är INTE rätt tycker jag att uppbringa ersättning när man läser att han tex avsagt sig regeringuppdrag 2009 såsom voteringar, i 19 av 36 fall. Då kan han avvara sin plats till nån annan tycker jag.

länk


ooooo


En annan smart grabb är den här killen.
.


Han skulle bli pappa och åkte med sin gravida fru till förlossningen. Väl framme togs dom emot av en sjuksköterska. Killen säger till henne att han tyckte hon var snygg o söt . . Det slutar inte med det, han kan inte hålla fingrarna i styr, utan tar sig friheten och tafsar lite ..
Sjukhuset larmar polisen som hämtar den kladdande mannen, som fick åka med till polisstationen på förhör. Vad säger man ??


13 kommentarer:

Anonym sa...

Men fyyyy! Det trodde jag inte om Bodström! Jag gillade faktiskt honom förut, men om han gör så här...

Gunilla sa...

Tofflan, precis, det var min reaktion också. Har jag annat för mig så får jag ta semester/ledigt..men det gäller visst inte alla.

fen sa...

Grabben som tafsade, man får hoppas att det var irrationellt chock-beteende pga att hans känsloliv inte kunde hantera hans frus förlossning.

Gunilla sa...

Fen, mycket märklig historia :)

..."oj vad nervös jag är, jag tror jag ger sköterskan en komplinmang och tafsar lite så känns det nog bättre sen" :) ...

Förmodligen droger inblandade..typ

Car Bil sa...

Den tafsande killen hade tydligen varit med på 19 av 36 förlossningar under 2009. Och precis som Bodström sa killen att så gör ju alla...

Wandus sa...

... men Bodström har händerna fulla alldeles på egen hand.

Katt¨ådan sa...

Wandus: är du säker på det... ;)

Kattlådan sa...

"å?

Gunilla sa...

Carbil... tror du det är en trend? vi avvaktar och ser :)

Gunilla sa...

Wandus, tror du det är pga tafset Bodström har 4 barn tro?

Gunilla sa...

Katten, ja inte står Bodström handfallen inte...

Micael Rombin sa...

Vilket jävla spån. Hoppas frugan dumpade honom.

Gunilla sa...

Micael, ja det där verkar inte va mycket att ha kvar !