söndag 11 oktober 2009

Diskhaveriet är löst...


Jaha då, då har man löst problemet med det raserade diskstället, ville bara tala om det så ingen går och oroar sig .. det gamla stället blev "diskat" och nu åkte ett nytt in. Förhoppningsvis är nästa uppgradering en bänkdiskmaskin .. eller får man stå ut till man bor lite större ..ja ja...










Håret fick sig en uppdustning då...efterfrågad bild kommer här. Det är precis efter den förfärliga kvalmatchen igår mot Danmark. Då växte t.o.m mustaschen ut....(hmm .. törs inte prova den oljan mer )








Ha en trevlig söndagskväll vänner !!

16 kommentarer:

fen sa...

Nyss sökte jag via googles bildsökning på ordet "hår", och då fick jag upp den bild du har här!! Så inom loppet av 10 minuter har jag sett den bilden 2 ggr. Vad är oddsen på det? Bättre än Sveriges mot Danmark?

Vad fint det blev med nya diskstället :) Jag letade upp en diskmaskin till er på tretti.se i matchande luckfärg.
http://www.tretti.se/vitvaror/diskmaskiner/bankdiskmaskiner/siemens-sk25e100eu

Jag har en likadan stekspade, by the way.

Gunilla sa...

Fen, haha :) ..ja eller hur!! vi måste ha sökt samtidigt :)

Cool diskmaskin :) ...men då det förmodlingen blir flytt inom närmaste året så.. får jag nog satsa på en mer diskret färg :)

Lika stekspade också ? herregud..är vi släkt ?? :)

Anonym sa...

Försökte kommentera nyss hur impad jag är av din händighet samt din nya frilla, men det gick nog inget bra..?

Annapanna sa...

fegis, lägg ut bilden på barret nu ;)

Gunilla sa...

Tofflan, hehe tack:)

Antingen lyckas du med 4 lika inlägg eller också blir dom inte med alls :D ... ska vi ha en kommentarskurs tro :DDDDD

Gunilla sa...

Anna, fattar inte ett barr ?? :)

Anonym sa...

HA du slog på stor och skaffade mustach också, det ja :D /carola

Gunilla sa...

Carola, det var tur att det inte blev helskägg iaf :)

Anonym sa...

Ibland är det så segt när jag ska skicka kommentaren och då blir jag otålig och stampar med lilla foten eller snarare lilla musklickfingret, typ! :P

Gunilla sa...

Tofflan, haha, och ibland missar du helt alltså ? :D ... aja.. det jämnar nog ut sig på det viset :)

Wandus sa...

Valderama hade en imponerande hårman och kallades också passande nog för Lejonet.

Annapanna sa...

...och du som sa att tabletterna för tjockare hår inte fungerade????

Kattlådan sa...

Funkar bra den där oljan!

Gunilla sa...

Katten, ja den tog skruv :)

Gunilla sa...

Anna, näe..fast jag tog 4 stycken på en månad :)

Gunilla sa...

Wandus, verkligen ... där ligger man i fetlä... fast jag hade nog tagit en tur till frissan om jag hade den kalufsen :)