lördag 2 januari 2010

God fortsättning på Er !





Då har vi passerat över till 2010 . . . och man skulle kunna tro att mitt nyårslöfte var att sova mer i år... för igår var jag riktigt trött. . .



Jag hade en jättetrevlig nyårskväll i Sala, god mat och dryck, och trevligt sällskap.



Min kropp tyckte tydligen att jag skulle sova ut ordentligt, för jag sov av och till och vips var klockan TRE ?? Resten av dagen gick i vääldigt lugnt tempo.



Idag vaknade jag i mer normal tid, men har inte fått så mycket gjort än, men det ska jag strax ändra på, en megadisk väntar tålmodigt på diskbänken :)



God fortsättning på 2010 !

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var väl kanske uppe till ett, halv två på nyårsafton, men igår på nyårsdan var vi så jäkla slöa att vi inte orkade åka ner på stan och äta Kinamat... Så du är inte ensam om att vara trött, Nillan! :P

Ylva sa...

Haha, du sover som en hel tonåring! Jag har också haft en stordisk som jag nyss gjort + att jag tagit upp tvätten ur tvättstugan. Det är så tråkigt så att jag har förträngt det i flera dagar.

Gunilla sa...

Tofflan, det känns tryggt :)

Gunilla sa...

Ylva, där har du det, ett tecken på att man är ung i sinnet :)

... å lyckos dig, klar med tvätt. Jag ska precis gå ner i min tvättstuga..

Kattlådan sa...

Sov också till tre - men var uppe till halv fem så det var ok ändå tycker jag. Det är lätt att vända på dygnet, svårare att få det "rätt" igen...

Gunilla sa...

Katten, ja men katter jagar väl bäst om natten :)

Kattlådan sa...

Ha ha ja då är vi alla grå! (Och ett grått nytt hår - har vi också :) )

Wandus sa...

Jag blir alldeles glad i själen när jag upptäcker att det finns fler sjusovare här i världen. :)

Gunilla sa...

Katten, ja hellre nytt hår än nytt år :)

Gunilla sa...

Wandus, säger detsamma. Idag låg hela huset och sussa till närmare halv tolv.. en steg åt rätt riktning, med tanke på att det skall jobbas i morrn :(

Pjoltas sa...

Åh..jag känner igen mig där! Jag är trött så trött och jag har verkligen en MEGAdisk som väntar.
Hoppas vi piggnar till och tar tag i elendet..
=)

Gunilla sa...

Pjoltas, se där ... konstigt nog har man tid att slå sig ner vid datorn iaf :) ... men nu är tvätten hämtad från igår, dagens disk diskad. Finns hur mycket som helst att göra, men, det kommer fler dar :)