torsdag 31 december 2009

Årets sista blogginlägg !!


... det är ett nyårslöfte jag lovar att hålla !


Kom igen nu vänner, har ni grunnat på vad ni ska avlägga för nyårslöfte då? Om du skriver ner ett löfte i en kommentar, så tar jag på mig att återkomma om en månad och höra hur det går :)


Om man kunde påverka, så skulle jag önska att mina döttrar lovar att hålla liite bättre ordning på rummet. Jag sitter just nerknökt på en tom yta av 1x1 meter.. runt om mig ligger:


En bricka med frukostrester


En påse


En låda med nagellack o div tillbehör..


En ituskruvad kulspetspenna ?


En tom colaburk


En hög med tops (tror det används vid nagelfix)


Filmfodral


Två väskor proppade med kläder


En rulle julklappspapper, sax o tejp ..


Nivea lipcare


En necessär


På dom tre garderobsdörrarna hänger:


1 Fin blåsa till ikväll..


1 Par mysbyxor


Ett badlakan



Förutom detta finns en bord fullproppat med diverse saker :)


Äpplet faller inte långt från trädet, jag är inte så ordningssam själv, men här

ser ut som ett bombnedslag, så här behövs inga fyrverkerier :)


Döttrarna drar ut på galej i kväll, och själv ska jag galeja i Sala. Hoppas ni alla får ett fint slut på 2009 och ett GOTT NYTT 2010 önskar jag Er !


4 kommentarer:

Daniel sa...

Galeja duktigt i sala fine du!

Anonym sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och din Sala-Böna! :D
Kramen!

Gunilla sa...

Daniel, tackar allra ödmjukast :) allt gott till dig åsså.. hoppar du löften ? klok man :)

Gunilla sa...

Tofflan, tack, hälsa din A åsså :) Nu har jag landat ..och slappar lite. Värdfolket är på födelsedagskalas :)