måndag 15 februari 2010

Pistvakt

I går var vi alltså iväg och åkte skidor, i ett alldeles underbart väder !! Vi gick te dragbana och leta efter killarna, men dom verkade tagit semester...


Härligt blå himmel och fina pister, som höll sig hela dan, vykortväder !!



Fick inte så många bilder själv, kameran la av, ingen hade sagt till att den behövde laddas !! Men, forna Isprinsessan, numera Ann(j)a Pärson hade fart på sin . .
Är det därför tjejerna gör "vågen" ... tro ?





När jag klev innanför dörren när jag kom hem så stod jag knappt på benen mer den dan, snacka om spagetti. Det var ett under att man tog sig upp i morse, hoppas det inte blir ännu värre i morrn !!



13 kommentarer:

Ann(j)a sa...

Jasså det var killarna du letade efter... Undrade ju vart du tog vägen ibland :D

Gunilla sa...

Ann(j)a, näe var ju bare iväg på lite barhäng ;) .. men du hitta ju på mig :)

Anonym sa...

Verkligen härliga bilder från en härlig dag, som det såg ut! :D

Gunilla sa...

Tofflan, ja det fanns inte mycket mer att klaga på än att benen värke som bara attan dom sista åken...och gör ännu !!! :)

Fläskdansen sa...

Åh vilka underbara, härliga, vintriga bilder!

Och du - fjöl å' och fly mej en hojt va!

Kram!

Gunilla sa...

F-dansen, ja je tog dragbana upp tä toppen..men det var väl närmare Zingo med en päroncider va ? :)

kram tebax!

Kattlådan sa...

Vilket fint skidväder! Helt perfekt ser det ut. Det är bra att du fick röra lite på benen, träningsverk betyder bara att det har tagit. Och det är ju en bra sak! :)

Kattlådan sa...

Skrev jag värk med E???? Skandal

Gunilla sa...

Katten, du syftade nog på vårat företagsgym som heter träningsverket :)

Sån rejäl träningsvärk betyder också att man är uselt tränad i benen, har dock ingen träningsvärk efter cidern ;)

Pjoltas sa...

DET BLIR DET! Men det kommer det vara värt.
Härlig dag där! Lyxo!
=)

Gunilla sa...

Pjoltas...har tillbringat kvällen i horisontellt läge..ben på återhämtning :)

Daniel sa...

ojoj så härligt.. å så det tränas i bena!!
Spurtigt!!

Gunilla sa...

Daniel, det är hemskt att säga, men så här otränad har jag nog inte varit i hela mitt liv... :) så, man får skylla sig själv. I morrn är det nog skapligt igen :)