fredag 5 mars 2010

Fnitterbloggaren

Läste hos Tofflan att Söta Daniel hade varit med i reportage i Veckorevyn. Denna spralliga tokroliga fnittriga finnpojken (som han kallar sig själv) lyckas alltid att få en att le, åt sina tokiga påhittigheter.

Man får inte vara pryd, för hans skämt och tilltag går långt under byxlinningen !!

En av de senaste inläggen han har är när han "också vill ge parfym till hungriga fadderbarn", precis som Carola.




Nä nu är det fredag *fnittrig helg* på er alla !!

10 kommentarer:

Kattlådan sa...

Fnittrig helg på dig också! :)

Gunilla sa...

Katten, fnittrar förfullt :)

charlotte sa...

jag läste det också. så idag ska jag köpoa VR

Gunilla sa...

Charlotte, ja det måste jag komma ihåg att kolla om ev dottern gjort :)

Jonna sa...

Du är utmanad i min blogg! ;)
http://jonnaanilsson.blogg.se/2010/march/utmanad.html#comment

charlotte sa...

vilken tur att jag gick in här idag igen för jag har glömt att handla den. nu åker jag till affären direkt

Gunilla sa...

Charlotte, ja jag har inte hört med döttrarna, får sms:a som om saken :)

Gunilla sa...

Jonna, jag fyllde i en sån för nån månad sen, se här : http://smulan-67.blogspot.com/2010/01/utmanad.html

Anonym sa...

Mycket bra gjort av han. Den måste jag gå in i den bloggen. Köpa en parfym till sitt fadderbarn den situtionen är ju märkligt när hon ändå har så mycket pengar. Carola

Gunilla sa...

Carola, jo hon satt och försvarstalde i någon morronsoffa att hon minsann skänker pengar till många fadderbarn, att parfymen bara var "nått extra" .. men hon borde fattat hur dumt det måste verka.. :) Ja, kolla Daniels immitation, jättebra !