söndag 7 mars 2010

Härligt vårvinterväder i helgen !


Skönt att det var torrt och rent på riks 70 .. det var längesen, men snövallarna ligger HÖGA..



Vi tog en promenad i härlig vårsol !! Isprinsessan ser ut som en MAS i skuggan, men det är bara huvan som spelar ett spratt...







Åarna börjar porla, det finns tydligen hopp om ännu en varm årstid !!!





Soldyrkare :)

--

Den här uteserveringen har nog inte öppet !!





Tillbaka hemma, solen skiner och det lockar att sätta sig på balkongen för första gången i år. Snöprinsessan tar tag i skottningen... jag "plåtar" :)



En färsk tidning som säger att det var en chock att Willy blev kvar i Lets Dance, jag tycker det var roligt :)


Em-mellis på balkongen, mysigt !!






Eftersom snön låg i högar kvar så var jag tvungen att göra en liten "gubbe"




Innekatten Elvis tassade ut ett par gånger, men verkade inte gilla läget, solen som skiner in när man puffmyser är bättre tycker han...


Det verkar som att det kan bli vår i år i alla fall !!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder! Skrattade gott åt Masen och din fiiiina snögurksgubbe! :D

Kattlådan sa...

Jag börjar också tro! Härliga bilder.

Gunilla sa...

Tofflan, ja du vet barnet i en vaknar emellanåt.. :)

Gunilla sa...

Katten, men du är ingen innekatt iaf :)

Annapanna sa...

Ja, en underbar helg var det <3

Anonym sa...

Oj så många fina bilder Gunilla, det var roligt att titta på.Jag älskar bilder. Ja snart nu är det vår. Carola

Gunilla sa...

Anna, verkligen skönt med årets första riktiga vårvinterdag !!!

Gunilla sa...

Carola, ja lite trevligt med bilder, tycker jag med :)

charlotte sa...

härligt att kunna sitta på altanen igen

Ylva sa...

Hehe, schyst masfrissa! Katten ser ut att mysa ordentligt.

Gunilla sa...

Charlotte, ja äntligen har våren visat att den finns nånstans :)

Gunilla sa...

Ylva, ja det kanske var för att hylla GustaV inför Vasaloppet :)