söndag 21 mars 2010

Lite tidsfördriv på söndagskvällen !!

Har fått lite tidsfördriv av Annas dotter ... så här blev det...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?"
- jag känner mig ful tjock och värdelös (ej bok utan Måbra tidningen)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
-sänggaveln eller dataskärmen..



3. Vad var det senaste du såg på tv?
-reprisen av Hollywoodfruar står på..



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
- åtta



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- ja det är Hollywoodfruar :)



6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
-tog nyss en kort promenad..

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
-mörkret i Skogsbo



9. Drömde du något inatt?
- ja, och om man inte drömde så hade grannen efterfest och poppade högt vid 02.00 ..
en riktig mardröm !



10. När skrattade du senast?.
- åt Maria med mor i Hollywoodfruar :) "do you know pepparkaka" :)



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- tja lite tavlor ...



12. Har du sett något konstigt på sistone?
- nja, men inte kan jag komma på nått nu ...



14. Vilken var den senaste film du såg?
- del av Män som hatar kvinnor..



15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- jag skulle skaffa mig ett fint boende vid en fin badsjö, som jag själv skulle sköta eftersom jag inte behövde jobba då !



6. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- är det meningen dom ska veta det då ? :)





17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- att ingen vill lösa konflikter med krig

18. Tycker du om att dansa?
- ibland

19. George Bush?
- (B)usch...



20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Jag har två flickor ..., hade Marcus eller Jacob/Jesper som förslag då..om det skulle blivit en pöjk, har en Jesper som svärson nu :)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- hm.. kanske Norge eftersom jag är halvnorska...annars bor jag nog helst här och besöker andra länder istället


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Välkommen !



24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?.

Tofflan

Kloppan

Jessica

Johanna

8 kommentarer:

charlotte sa...

har försökt som en stolle att komma in här tills jag såg vad du skrivit för adress:blogsport.ingen undra på att ´sidan in´te hittades

Gunilla sa...

Kloppan, ..haha...kanske det blev sport eftersom jag sett en del sånt idag :))

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna kalla måndag! Kul med lite sådant tidsfördriv ibland! Kram

charlotte sa...

JAG HAR TAGIT LISTAN MED MIG O BÖRJADE IGÅR MEN JAG FÅR VÄL HOPPAS PÅ ATT JAG KAN HÅLLA MIG VAKEN LÄNGRE SÅ JAG HINNER GÖRA DEN IDAG ISTÄLLET

Gunilla sa...

God morgon Fenixmonas! ja det är det :) ...och jag har ledigt idag, det är nog därför det är fint väder :)

Gunilla sa...

Charlotte, det blir fint det !!

charlotte sa...

missade visst 3 frågor har jag blivit upplyst om men de får vara

Anonym sa...

Hejsan Nillan på nätet!

varför har Du utelämnat några frågor?

Ha en fortsatt fin Tisdag.

Kram
Stevie