måndag 3 maj 2010

Time out



Då har jag varit till fabror doktorn och hälsat på idag på morronen. Jag har repat mig rejält sedan förra veckans krasch, men är så klart inte på långa vägar helt fit for fight igen...

Efter ett givande samtal om hur jag skall rulla in på banan igen, på smidigaste och bästa vis, så är jag nu helt sjukskriven denna vecka, sen blir det nytt samtal på måndag igen, så får vi se om det kanske kan bli en period jag kan jobba halvtid innan man går in och spelar hela matchen från start igen., eller om jag behöver längre time out.

Även om det är jättejobbigt med genomklappningar, så kommer det oftast något bra ur dom !!

Är också tacksam att jag har dom omkring mig i familjen som jag har, framför allt Anna som fanns där när luften gick ur, och döttrarna som ställer upp!! jag älskar er !!

Återigen, inte att förglömma, era snälla o peppande kommentarer värmer, det ska ni veta!

Nu, ska jag ta en lite tupplur, ha en bra dag vänner !

18 kommentarer:

Wandus sa...

Bättre att slå klackarna i taket än att gå in i väggen.
Avd Goda råd

Stattinskan sa...

Vi borde alla fundera över time outer INNAN man klappar igenom ... Just nu är jag så trött att jag hade tackat ja till förtidspensionering ...
Vila på du!
Kram

Ylva sa...

Ta det jättelugnt så du inte klappar igenom ännu mer för det kan ta evigheter att komma igen. Jag håller så smått på och arbetstränar men är inte alls van vid att jobba mer än halvtid.

Gunilla sa...

Wandus, jag satsar på det framöver :)

Gunilla sa...

Stattiskan, se där, du får dra i bromsen lite du också då, än är vi inte redo för att bli pensionärer, kram !!

Gunilla sa...

Ylva, har du också varit där och vänt? jo man har hört många som det tar lång tid för att komma igen, tror jag ändå har slagit bromsen i tid, gäller bara att inte gasa på igen för snabbt !!

Daniel sa...

En lugnande kram från mej!

Vill du koppla av med finsk tango så hälsa på mej i finnbyn!

Gunilla sa...

Daniel, tack, den satt fint!

Jag tittar förbi nästa gång jag är andra sidan viken :)

Kattlådan sa...

Vad skönt! Sover du bättre nu? Take care.

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Skulle suttit fint med en time out...Gott att du får bra hjälp. Kramiz

Fläskdansen sa...

Hej igen! Försök nu inte vara "duktig" utan ta den tid du behöver. Saker som ska repareras kan behöva tid, och DU behöver tid och lugn och ro.

Jag håller tummarna för dig och önskar dig skön vila.

Kram!

Gunilla sa...

Katten, ja nu är det bättre på sovfronten igen, tack !!

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja den här var välbehövligt, gäller att se till att det inte rullar lika fort igen sen..kramiz

Gunilla sa...

F-dansen, tack för dina kloka ord, jag ska inte tillbaks till det arbetstempot igen, basta! kram

Anonym sa...

Vän! Vila och var rädd om dig! Gör saker som är snälla mot dig själv!
Och tupplura lite då och då, sömn ger faktiskt kraft!

Kramar!!!

Gunilla sa...

Tofflan, jag gör precis så, tack vännen o kram på dig!

Anonym sa...

Bra att du blev sjukskriven, har tänkt på dig.
Hoppas du tar det lungt nu och bara finns till och njuter av dagarna. Carola

Gunilla sa...

Carola, tack för omtanken, det värmer !!