torsdag 12 augusti 2010

Om man ändå var så här pigg...

Tyvärr är orken lite småtryten, jag somnar lätt på eftermiddagarna när jag kommer hem från jobbet, det brukar jag aldrig göra annars. Men, det är väl bara att lyda kroppen och knoppa in en stund ... trots detta är jag galet trött även på mornarna . . .



Nä det här ska inte bli nått gnällinlägg, för det finns ju anledning till att jag är trött, först en riktigt aktiv semester med två campingvändor och en Stockholmsweekend. Sen dess har vi hållt på att flytta en vecka, varit till Västerås och shoppat, så, ja, det finns en anledning.
Har ju mitt utbrända jag också, som sakta börjar bli läkt. Var på ett möte med min företagsläkare, chef och en representant från försäkringskassan, angående min tillfriskningsplan. Jag är ju 50 % sjukskriven augusti ut. Sen är tanken att jag ska trappa upp till 75 %, så snart är det nog full fart på tanten igen !
Ha en fin dag !

8 kommentarer:

Tofflan sa...

Du måste vara rädd om dig!!!

Kramar från två på väg på semester med onda ben och onda aningar... ;-)

Gunilla sa...

Tofflan, ja jag har trappat ner lite i aktiviterna. Nu idag väntas bara den nya soffan hem, och lite montage, och i morron skulle plattisarna till sovrummen komma.

Ha nu så mysigt i Sthlm !!!

Kattlådan sa...

Jag har inte ens hängt upp min taklampa än och jag flyttade in i januari 2009! Det så klart att du känner av det utbrända. Du måste tillåta dig själv att ta det lugnt. Det man hinner med hinner man - och resten finns säkert kvar i morgon.

Kattlådan sa...

Jag har inte ens hängt upp min taklampa än och jag flyttade in i januari 2009! Det så klart att du känner av det utbrända. Du måste tillåta dig själv att ta det lugnt. Det man hinner med hinner man - och resten finns säkert kvar i morgon.

Gunilla sa...

Katten, jorå, softar ner några varv nu. Ja men du kanske inte ens vill ha den lampan ? du kanske var på lyse när du köpte den :))

Stattinskan sa...

Ja, det kostar på att vara ledig och ute på en massa trevligheter ;-)
Va rädd om dg :-)
Kram

Wandus sa...

Lekar, spel, god mat och trevligt sällskap rekommenderas för den som behöver piggas upp. :)

Kattlådan sa...

Ha ha nej jag tyckte att det var en lysande idé!