lördag 14 augusti 2010

Puuuh...vad vaaaart !!

Eller, hög luftfuktighet. Känner mig helt svettig, fräscht..hjälper inte att duscha, likadan efter två minuter. Jag var faktiskt ner till Dalälven och låg i SKUGGAN.. jag som älskar solen annars. Där uthärdade men en bok ett par timmar.. men tog mig inget dopp..

Det finns en liiite ö i älven, där några praktikanter byggde en söt stuga och ställe ut, men brygga och allt, kunde in zooma in den, men från bron syns den väl, jättegulligt!




Ja, det syns ingentin, ska ta en bild från bron en annan dag :) ..men ville ha nån bild i bloggen..

Soffgrupp på plats, och beställt hämtning av returservice på de sista möblerna som jag inte ska ha, så nu närmar det sig slutet...ja, av flytten :)

En bäddsoffa ska fixas, lite "piffning", men det tar vi i lugnt takt nu, vi börjar bli lite brända i kanten.

Nu inväntar jag Anna som gick till Hemköp för att köpa lördagsgodis, sen blir det lite tv, så hoppas man det går att sova när temperaturen fallit lite.

I morron natt kommer våran nyblivna 18 åringen hem, dags att skriva in henne på körskolan då :) ..och ha lite party party..

Nästa lördag den här tiden, då är det nog hålligång på campingplatsen utanför Sala, för då fyller Anna jämnt, nu är hon bara 3 1/2 år efter mig ;)

6 kommentarer:

Kattlådan sa...

Bara en tidsfråga innan Anna kommer i kapp alltså? :)

Gunilla sa...

Katten, precis :))

Tofflan sa...

SEr härligt ut! Det var tufft att vara på stan idag, kan jag meddela. Många vätskekontroller, så att säga...

Ladda för nästa lördag nu!
Kramen och hälsa Annan din!

Stattinskan sa...

Vi fick regn ... liiiite regn :-/
Gomorron

Gunilla sa...

Tofflan, nu, söndag morgon, och äntligen lite frisk luft hos oss.
Hoppas ni stod ut i värmen, tur det finns vätska :)

Gunilla sa...

Gomorron Stattinskan, ja idag är det bättre luft, kom nya vindar in över natten..sköönt !! fick nästan panik igår innan jag kom till vattnet..