tisdag 14 september 2010

Abstinens :)

Det har dykt upp fler hollywoodfruar, från Norge, Danmark, ja till och med skåne ....

Jag sitter bänkad endast på svenska varianten, och det är i princip bara för Marias skull.

I all lyx och överflöd är hon så himla rolig med sina kommentarer. Jag tror det var det näst sista, eller sista programmet i våras, där var hon helt outstanding, man tokskrattade sig genom hennes medverkan i programmet.

Såg en trailer att det var dags igen, frågar ni mig tycker jag hon skulle få en egen show :)

Det finns så många roliga klipp på Youtube, här är hennes "Tofsskola"



Gillar eller ogillar ni henne, eller skulle ni inte ens komma på tanken att se programmet :) ?

8 kommentarer:

Kattlådan sa...

Jag högaktar ju dig men jag måste tyvärr meddela att jag inte delar din förtjusning.

Maria M är så korkad att jag helt enkelt inte står ut. Det går bara inte. Som Carola ungefär...

Gunilla sa...

Katten, hehe, jag vet ju att det är så, antingen tycker man hon är kul eller som du :))

Däremot tål jag inte Carola när hon pratar, sjunga kan hon, men thats it ..


ps... när jag läser igenom texten innan jag ska post, ser jag att det blev fel syftningsfel där upp, men det får stå *asg*

Tofflan sa...

Nja, när det gäller dokusåpor så håller jag mig till min nya favoritserie - biggest loser! Enda gången jag kan känna mig smal är när glor på det! :D

Margit sa...

har INTE tittat på programmet..suttit vid datorn mest hela kvällen..och nu är det politik på 4an...
Kramiz vännen!!
/Margit

Gunilla sa...

Tófflan, det skulle behöva loosas några kilon här efter sommarens njutningar.. ja, spännande att se hur hårt dom jobbar och tappar massor av kilon i veckan.. hoppas bara dom kan anpassa sig till en skapligt normal nivå när dom kommer hem. Tänker på dom som åker ut efter dom första gångerna... vad jobbigt det måste vara..

Gunilla sa...

Margit, inget program som det gör nått om man missar, men denna deltagare är så "blond" om man törs använda det uttrycket :)
Det har förresten inte börjat än för säsongen...

Daniel sa...

Jag skippar alla hollywood lyxfrue serier

- det ger mig ingenting, inte ens underhållning! ;)

Gunilla sa...

Daniel, vore det inte för fru Montazami skulle jag hålla med dig :)