onsdag 6 oktober 2010

Alla söker . .





I kväll är det dags igen, då får vi börja följa årets bönder i deras dejtande. Detta är den enda såpan jag alltid följer. I kväll får vi väl se vilka fyra som kommer att följas under hösten, och vilka stackare som i sändning får ringa upp någon brevskrivare för att fixa en dejt.








3 bönder från ett tidigare år var i lördags med i Dansfeber. Inget program jag följer annars, men när Fredrik, Susanne och Peter skulle göra ett nummer ihop, var jag tvungen att kolla....




Vill du se?








En som söker, ja vad ska man säga, uppmärksamhet, är väl den här killen med kompisar, som inte klarade av att det pratades om vad som helst i kyrkan i går. Har inte sett hur talet såg ut, men på nått vis känns det väldigt barnsligt och omoget att göra som dessa killar i SD gjorde igår...


Så där ja, nu kurrar min mage rejält och det är dags att käka medhavd lunch !!

17 kommentarer:

Micael sa...

Blir det omval som det tydligen fortfarande är risk för, så tror jag SD åker ut efter det barnsliga beteendet de visade i samband med riksdagens öppnande, så gör inte ett demokrqatiskt parti som säger sig värna det svenska, kyrkan är en del av det svenska.

Stattinskan sa...

Jag såg reprisen på Dansfeber i söndags men tyckte faktiskt att "Hllåorna" var bäst men hejade på bönderna för att Susanne var med ;-)

Anonym sa...

Hejsan Nillan !

MVH/Wassen

Wandus sa...

Det dummaste av allt ihop är ändå att låta ett kyrkobesök vara en del av riskmötets högtidliga öpppnande.

Wandus sa...

Hehe, jag undrar vad Freud hade sagt om "riskmötet". Jag menade naturligtvis riksmötet.

Gunilla sa...

Michael, ja det är min förhoppning iaf..

Gunilla sa...

Stattinskan, ja många är riktigt duktiga, fast jag såg i stort sett bara dom, vi var ju på kryssning då :) ..men glutta på morronreprisen

Gunilla sa...

Hej på dig du Wassen :)

Gunilla sa...

Wandus, ja och vad gör Kungen där? han är väl opolitisk han också :)

Kul felskrivning det där :))

Tofflan sa...

Tramsbeteende i kyrkan!

Ensam bonde söker mamma och såna TV-serier är nåt jag INTE följer... ;-)

Daniel sa...

Jisses så bönderna gjorde det bra, bönder dom kan minsann!

Gunilla sa...

Tofflan, nä du sitter ju klistrad framför dom desperata hemmafruarna istället :))

Gunilla sa...

Daniel, ja endel kan, andra inte :))

Tofflan sa...

Precis! De elaka och intrigerande AMERIKANSKA! :D

Kattlådan sa...

Mina vänner säger alltid att så länge som jag tittar på Paradise Hotel så har jag försuttit mina chanser att gnälla på övriga program. Jag inser att de har rätt. ;)

Gunilla sa...

Tofflan, haha, och DET är helt OK :)

Gunilla sa...

Katten, *asg* ja, det ligger nått i det. Häromkvällen zappade jag inte på tylösandsprogrammet en sväng, VILKEN DYNGA ... till och med döttrarna tycker det är rena skiten.... vem vill se detta ??