tisdag 5 oktober 2010

Finns fem fel !

Typ, för detta är inte min svampkorg, och det var måndag i går när jag tog mig en sväng till svampskogen. Likväl så stämmer order "skogslycka" väldigt bra. Det är så skönt att komma ut i skogen, och som en bonus på det, ha med sig lite trattkantareller hem, som man gör nått gott av.

Igår blev det en omelett med stekt svamp till, muuums !!




I dag är det arbete som gäller igen, och min förmiddagsrast går mot sitt slut, ha en fortsatt fin vecka alla bloggare !!

6 kommentarer:

Tofflan sa...

Tänk den som kom hem med en sån korg... Suck...

Kattlådan sa...

Ja mmmmums! Får habegär och dreglar. ;)

Gunilla sa...

Tofflan, johuru :)

Gunilla sa...

Katten, ut i skogen bara :))

Anonym sa...

Tack för att du påminner mig, ja ikväll börjar ju Bonde söker fru. Då har man något att se fram emot.
Carola

Gunilla sa...

Carola, själv missade jag premiären, hann bara se liiite. Var och köpte bil istället :)