lördag 30 oktober 2010

Marknad på stan ...

Dan började lyxigt, prinsessan hade energi och gick upp och bakade bröd !! Solrosbröd, mums, bra uppladdning inför obligatoriska melodikrysset !!

Sen slappade vi lite och såg lite på tv innan vi knallade ner på stan, det var nämligen höstmarknad här idag. Anna vill bli cowgirl tror jag ... !!




vilda Sala, here I come ...

Nu är det snart kväller, Anna (och jag som hantlangare) ska sätta upp en lampa i hallen nu, så over and out, alla läsare, ha en fin lördags kväll !!

14 kommentarer:

Kattlådan sa...

Kvinnor kan! Men kan ni verkligen borra? Mycket impad. Ha en trevlig lördagkväll!

Gunilla sa...

Katten, prinsessan är kung med borren, behövdes dock inte idag, men hon bytte elkopplingar till lampan, och jag fick stå med hucklet och hålla :))

Ylva sa...

Cowboys i Sala? Ja, varför inte. Jag hoppas jag får komma till vicentparken i Avesta i sommar. Där behövs nog lite cowgirls.

Gunilla sa...

Ylva, klart du ska, glöm inte hatten :))

Anonym sa...

Vilken cool cowgirl! Men ni lyssnar väl inte på hästjazz också??? ;-)

Kramen till de händiga flixen! :D

Gunilla sa...

Tofflan, country? njäe, nån låt kan va bra men inget som vi lyssnar på direkt :)) Nu drar vi ut i svampskogen !!

cathrin- sa...

Om du var med på Passagen skulle du ligga i topp på kommentatorlistan - det finns en sådan med. Så du är en nattsuddare du? Här i Gbg har vi haft bombhot i helgen, men jag klarade mig. Nu börjar november. Ha en bra start på veckan.
/cathrin

Wandus sa...

Jag önskar att jag också vore lite i hatten.

Gunilla sa...

Cathrin, kommentarorslistan ? vad är det , jag gillar att ni kommenterar, så det blir en dialog på mina tankar i vardagen :)

Gunilla sa...

Wandus, hatta lite hit och dit så..löser det sig :)

Fenixmonas sa...

Så kul med marknad! Vi for ju till skogen och det blev oxå riktigt bra!
Tatueringar i Turkiet är ca halva priset och ibland ännu billigare än här. Kramiz

Gunilla sa...

Fenimonas, ja, vi hann ut en sväng i går eftermiddag och fick tag på lite trattisar. Ja gissar det är billigare där med det, smart att passa på :)

Anonym sa...

Blev det nån fångst i svampskogen???

Gunilla sa...

Tofflan, japp, det blev två korgar på en timme, och svampmacka till kvällsmat, och lite förvällt till vinters mackor :)