fredag 24 december 2010

God Jul i stugan !!



I går kväll körde jag ner min mor till hennes syster, där dom och Västeråsgänget firar jul tillsammans idag. Från Västerås åkte jag tillbaks och stannade upp halvvägs i Sala, hos tomteprinsessan och Jonna. Här gjordes skinkan klar och vi spelade bingolottos uppesittarbingo.


I dag på morgonen åt vi frukost och såg sista delen på julkalendern, som varit riktigt rolig även för vuxna i år, i alla fall med min humor sett.


På morgonen hade vi även liten paketsutdelning, eftersom Annas föräldrar, Anita o Bengt, firar jul och nyår på Madeira, så fanns här några trevliga överraskningar, tack snälla ni, och God Jul till er om ni tittar in på något internetcaf'e under trippen.


Nu har Anna o Jonna åkt till stallet, jag lägger in detta blogginlägg och tänker på er alla mina goa och trevliga bloggvänner !! Önskar er alla en riktigt fin jul !!


Snart åker vi upp till Avesta och tillsammans med mina flickor, Jessica o Johanna ska vi äta julmat, ha paketleken, och även vänta på den riktiga tomten, finns han tro ?


God Jul till Er alla, ingen nämnd ingen glömd !!!

8 kommentarer:

cathrin- sa...

Hej Gunilla. Skickar dig en julkram. Håller med om att jag nästan kommer att sakna julkalendern i år. För mig blir det en lugn dag, men jag hoppas du får det fint med dina nära och kära och att tomten kommer. God fortsättning.

Anonym sa...

Tomten finns! God jul till dig och alla tjejerna! :D

Kramar får ni också!

Kattlådan sa...

Paketleken var rolig! :)

Gunilla sa...

Cathrin, kram på dig, hoppas du har den fint så här på juldan!!

ja, tomten kom :)

Gunilla sa...

Tofflan, ja nu är det redan sen juldag, det går fort, och visst fanns tomten :)

Gunilla sa...

Katten, jajemänn, det är den :)

Wassen sa...

God fortsättning på din Jul och GOTT NYTT ÅR !

Gunilla sa...

Wassen, tack detsamma ! hoppas du har det bra i snödrivorna !