onsdag 12 januari 2011

Internet - vår underliga värld !!

Jag skrev ett inlägg om spam och sånt häromdan. I går lunch tog jag mig tid och satt och gick in på mailen jag fått för att se om jag kunde avregistrera mig. Det går på vissa men inte alla.

Döm om min förvåning, som övergick i skratt, när jag skulle avregistrera mig för pointshop.... för när jag valde i menyn att avregistrera mig från mail, så kom en ruta upp, där jag jag blev ombedd att tänka till en extra gång innan jag gjorde det. Skulle jag fortsätta att ta emot erbjudande så skulle jag får en.... kondom !!!!





12 kommentarer:

cathrin- sa...

sKRATTAR, men tänka sig, vad spännande. Kan kanske vara bra att ha ett lager? Om man är tjej eller kille spelar ingen roll - jag vet ju att du har en annan vän så det blir kanske inte så mycket användning av kondkomer. Men kanske någon annan som vill ha?
Ps. har en fråga till dig på min blogg.

Gunilla sa...

Cathrin, hehe, ja men dom får nog locka med nått mer för att jag ska ta emot flera mail om dan från dom :)))

Anonym sa...

Ha ha ha, menar du att du inte tog emot kondomen? Allt som är gratis är ju gott! (Jag fick ett GOTT skratt av detta inlägg, tack!)

Gunilla sa...

Tofflan, jag trodde heller inte mina ögon när jag såg "erbjudandet" men det övergick i skratt här också, men, jag avstod ändock :))

Maria sa...

Det tråkiga är att när man avreggar sig så får dom en bekräftelse på att e-psotadressen är i bruk och då blir det bara mer spam...

Fenixmonas sa...

Vilket erbjudande och du nappade inte...hehehe...Jag borde också avregistrera mig från flera sådana där...inte för att få en kondom, men för att slippa plocka bort så många onödiga mail. Kramiz

Gunilla sa...

Maria, är det så tror du, får se hur det går framöver då..

Gunilla sa...

fenixmonas, det var ju bara om man inte avregisrerade sig som man fick det :))

Kattlådan sa...

ha ha - kanske är värt det? ;)

Gunilla sa...

Katten, uppge din adress så skickar jag över den till dig :))

Kattlådan sa...

Ha ha - nej här ligger den bara och torkar! Ge den till någon som har lite bättre fiskelycka. ;)

Gunilla sa...

Katten, har du inte läst boken än ?

"The Secret - Hemligheten innehåller praktisk kunskap som gör att läsaren får en större förståelse för och insikt om hur man blir mästaren i sitt eget liv."