fredag 25 februari 2011

Jag trodde hon skojade med mig....

Häromdan kom min kollega in och såg lite finurlig ut. " - vet du vad jag har köpt" ? Sen fick jag en uttömmande beskrivning av något som i hennes ögon verkade vara ett under !! Hon hade köpt en Lady Care .... nu är jag lite nyfiken, är det nån som hört talas om den innan?

Hon har bara haft den nån dag, så det ska bli spännande och höra om hon får nån effekt utav den.





Citat från Lady Care:

Välkommen till LadyCare för klimakteriebesvär - ett naturligt och säkert alternativ.

Upp till 75-80 % av alla kvinnor får klimakteriebesvär som påverkar dem och deras omgivning negativt i vardagen. Idag lider många kvinnor i onödan, antingen beroende på bristande behandlingseffekt eller för att man undviker/avbryter en behandling pga. rädsla för biverkningar.
LadyCare har visat sig ha en gynnsam effekt på kvinnors livskvalitet både i studier och av alla de kvinnor som dagligen använder LadyCare runt om i världen. LadyCare är en naturlig och biverkningsfri medicintekniks produkt som kan användas enskilt eller som komplement till annan behandling.
LadyCare är en diskret magnet som fästs fram på trosan. Studie visar att 7 av 10 märker effekt redan inom 30 dagar.


LadyCare har visat sig lindra typiska klimakteriesymtom som:


Nattliga svettningar
Värmevallningar
Väderspänningar
Viktökning
Sömnsvårigheter
Torra slemhinnor i underlivet


10 kommentarer:

cathrin- sa...

Nej, inget jag är bekant med. Men funkar det så är det ju finemang. Är det en apoteksvara eller hälsokost?

Kattlådan sa...

Aldrig hört. Om det funkar så är det väl bra för dem som har problem. Jag tänker aldrig ta hormoner iaf.

Gunilla sa...

Cathrin, hon hade köpt på hälsokost. Ja jag kommer med en rapport när hon haft den ett tag !

Gunilla sa...

Katten, nä inte om man inte får jätteproblem gissar jag. Men det låter väl nästan för bra för att vara sant egentligen...en liten mangnet..

S@ra sa...

Aldrig hört talas om men jag är inte målguppen och man brukar inte se det som man inte är mottagare av.

Hade det varit superduperjättebra så hade metoden fått mer uppmärksamhet.

Men om det hjälper (henne) är det ju bara att gratulera.

Hoppas du får en fin lördag. Antar art du får en hektisk vecka med Vasaloppet? Vi "ses" och hörs!

Gunilla sa...

Sara, så sant, har inte hört förrut heller, vet inte hur länge det funnits på marknaden, men mirakelgrejer brukar ha en förmåga att inte uppfylla kravet :)

Fenixmonas sa...

Hörs ju väldigt bra, ska bli spännande att få höra om den funkar! kramiz

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja jag ska förhöra henne om nån månad :) kramiz

Anonym sa...

Funkar det så är det ju jättebra, men det låter nästan för bra för att vara sant.Men tror man på det så kan man kanske övertyga sig själv och gå på det. Lite som med sockerpiller.topparochdalar

Gunilla sa...

Topar o dalar, jo så kan det förstås vara, för annars borde väl alla ha en sån :)