onsdag 9 februari 2011

ZZZzzzzzz.......

I morse när jag vaknade, så skröt jag och sa "Jag är mycket piggare nu när jag vaknar än vad jag varit tidigare" .... Jo pyttsan, i morse ja. Nu sitter jag och klipper med ögonen som Kalle Anka gjorde när han blev väckt i Campingfilmen....





Redan innan lunch började det, trodde det skulle bli bättre efter .... men hann knappt till rummet igen innan tröttheten var över mig igen.
Har precis bäljat i min en kopp Kaffe igen, få se om det hjälper att hålla gluggarna öppna ett par timmar till åtminstonde !!
Jag ska kika runt lite hos Er snart, DET kanske piggar upp mig !

8 kommentarer:

cathrin- sa...

Gullig kisse - du hittar alltid något roligt att pigga upp oss med. Många rapporterar trötthet f n - kan det vara den långa vintern? Själv gick jag hem från jobbet, kände mig illamående och .... trött. (Vill sluta jobba).

Gunilla sa...

Cathrin, ja med det konstiga är att jag varit så pigg ett tag, sov gott i natt. Men, förhoppningsvis var/är det tillfälligt !

krya på dig !

Anonym sa...

Jag kanske skulle ha kokat några ägg till dig också??? ;-)

Anonym sa...

Är det din kisse? Så go och fin där han (hon?) tar igen sig. Vad skönt att du känner dej utvilad.
ps kom inte in på ditt kommentarfält, detta pploppade upp när jag skulle stänga datorn, lite lustigt.topparodalar

Gunilla sa...

Tofflan, gillar inte gröna varianten :)

Gunilla sa...

Toppar o D, nej det är inte min katt, men den fick symbolisera mig idag :) .. ja det kan visst krångla ibland när ickeblogspotare ska kommentera, synd...

Stattinskan sa...

Kaffe är kanon ... precis som en iskall dusch ;-D

Gunilla sa...

Stattinskan, haha, ja kanske man ska smita från jobbet och ta sig en dusch :) ... nu är det ny dag och än så länge är jag rätt pigg, vi hoppas det håller i sig !