fredag 18 mars 2011

Aj ...




Jag har haft ryggskott en gång tidigare, då kom det "pang på" om man säger så. Nu har jag haft lite ont i ryggen i tre dagar, i går kände jag på jobbet att det började göra ont när jag satt, tidigare gjorde det bara ont när jag reste mig eller skulle ur sängen, inte så farligt alltså.

I dag är det mycket värre, har googlat lite, och ryggskott kan även komma smygande... det är samma "värk" som jag haft vid förra ryggskottet, det strålar smärta vid rörelse, är jag blickstilla så känns inte mycket. Hur som, vad det än är så är det inte roligt.. hoppas det här går snabbt över.... man ska ju röra sig för snabbast möjlig läkning, så det är bara att bita i det sura äpplet.

Nog gnällt nu, det är fredag, och jag inväntar dottern som jobbat i en vecka nu, hon får köra i snöväglag i dag igen, våååååren var ääääääär duuu ???

8 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Usch då, ingen vidare fredag med ryggskott! Hoppas det ger sig snabbt igen! Kramiz

Gunilla sa...

Fenixmonas, tack, jag är lite bättre nu.. har rört mig, då mjuknar man till lite !

Anonym sa...

Ta hand om dej, ryggskott är inget roligt alls, haft det själv. Hoppas du vilar ut lite nu.topparochdalar

Gunilla sa...

Topparodalar, bättre idag igen, lindrigare form än jag hade förra gången, men jobbigt när det hugger i emellanåt...

Anonym sa...

Som min Anna, hon skulle bara bädda en säng igår och sen dess gör det skitont. Det är synd om er och jag smörjer henne med Ipren gel. Kan du inte ta hjälp av nån av dina tjejer?
Kram och krya på dig!

Gunilla sa...

Tofflan, jag fick en salva av mor, men faktum är att idag är det mycket bättre tack o lov...hälsa anna krya på sig!

Sladdertackan sa...

Våren är på G, det kändes i dag i solskenet. Hoppas att det ryggonda försvinner.

Gunilla sa...

Sladdertackan, ja här med, idag är det ännu "varmare" ser jag på tempen, ska ut och njuta lite snart !