torsdag 10 mars 2011

En o en halv man och en ... idiot ?


I går skrev jag om tvprogram, jag fortsätter idag...


Jag har under flera år sett 2 och 1/2 män, tycker det är en helkul serie, alla skådespelarna är riktiga genier och som gjorda för sina roller.


Jag har också på senare tid hört hur Charlie Sheen betett sig som ett svin, misshandlade sin förra fru, och nu har han tydligen gett sig på både motspelare och regissör... inte på smått vis heller ... se klippet där han dissar Chuck Lorre i TV... ryktet säger att han visst inmundigar diverse olagliga preparat, och det kan man nästan skönja i klippet.


Nåväl, serien är i alla fall himla rolig, och jag kommer fortsätta titta, och skratta !!



- det härliga gänget vid nån av alla galor dom har fått mottaga pris på ....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du att Charlie tjänar 2 miljoner för varje program, så det gäller att han är bra.
Det sägs också att han bara är sig själv när han spelar in programmen så det måste vara lättförtjänta pengar.
Jag tycker också att det är roligt, fast ibland tycker jag han är lite odräglig, men han tjänar ju på det .9
Carola

Gunilla sa...

Carola, nog för att jag förstår att han tjänar multum.. men DET var helt otroligt...4 miljoner i timlön alltså!!

Tror nog han är lite trevligare än i verkligheten faktiskt, men det är säkert väldigt humoristiska alla, gillar lillkillen och den pilemariska blicken..fast nu är han inte så liten längre !

Anonym sa...

Ja jag hoppas också att han är trevlig i verkligheten. Det var en dokumentär som jag kollade på som handlade om just honom, och de kunde ju ha vinklat det. Ja han tjänar bra.

Jag tycker den lille pojken har blivit jättesöt.
Carola

Stattinskan sa...

... fast det kan inte hjälpas - han är en jävul på skådespeleri :-)Fast det förstås - somliga säger ju att han bara spelar sig själv i serien, haha!

Gunilla sa...

Carola, ja hade velat se den dokumentären, har mest läst skvallerpress !!

Gunilla sa...

stattinskan, ja va tusan är det bra så är det väl bara att njuta av tokerierna...han har väl betalt vilket som :)

Maria sa...

Tur att vi är olika för jag tycker att det är ett usel program om en äcklig sexmissbrukare och en förtryckt bror. Konsulten skrattar som en galning...

Gunilla sa...

Maria, hade det varit i verkligheten hade det varit tragiskt, men i tv´s värld är det ok, jag skrattar åt solsidan också, vilken är riktigt tragisk :)