lördag 26 mars 2011

Ett åttfaldigt leve..... dom leve...hurra hurra... osv

Ja idag den 26 mars får man dra till med ett dubbelt grattis. Min mamma fyller år idag, liksom prinsessans pappa också gör. Stort grattis till er båda... mor läser nog inte här, men herr Nilsson surfar nog in här emellanåt iaf :)



Lördag eftermiddag, sitter och väntar på att maskinerna ska ha tvättat klart, sen väntar en dusch, och sen ett besök till mor.



Löste som vanligt melodikrysset i morse, sen gick jag ner på stan för att se på "Avestastjärnan".. en lokal musiktävling. Efter det var det dags att agera taxichaufför åt mor som hade lite ärenden att utföra...



Döttrarna har haft besök av en kompis, dom var till Västerås och shoppade igår, och jag fångade dom på bild när dom var på väg in... "jaha, nu hamnar vi väl på mammas blogg...sa dom till sin kompis..." och, sagt och gjort, här är brudarna dårå....



Sen åt vi taco´s när Anna kom mot kvällen, sen drog den yngre generationen ut på krogen, ingen frågade om Anna o jag ville med hehe...


Nåväl, nu har Jessica dragit till jobbet, i morron ska hon titta på en bil som en släkting ska sälja, för det är ju inte så praktiskt att jobba på annan ort utan bil.






- shoppingglada tjejer, med endel av dagens inköp !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har hunnit med mycket idag, du! Jag har bara såsat hemma, finvädret till trots. Men men... Hare fortsatt gott i helgen!

Gunilla sa...

Tofflan, jepp, idag har vi varit och köpt lite vårpiff på ikea, och Anna hittade nytt golv till nya boendet !

Stattinskan sa...

Haha, ja den där kommentaren hör jag också från mina kottar :-)
Grattis till mamsen :-)
Kram

Gunilla sa...

Stattinskan, hehe, ja vi får väl ta det :))