fredag 4 mars 2011

Ett dyk i arkivet !!!

Lat fredag, idag har jag varit ledig, och har sett lite skidtävlingar från Holmenkollen. Anna hade ett möte på jobbet idag, så hon var iväg på uppdrag några timmar mitt på dagen.

Sen tog vi apostlahästarna och tog oss till Rhodos och käkade pizza, så gott att äta dom direkt från ugnen (eller nygrillade som jag råkade kalla det idag ...)


- Greta Garbo, prinsessan och Tyson, som då bodde kvar i Sala, våren 2008
I dag önskade jag fiskgryta till middag, det var nämligen det första Anna bjöd hem mig på en vårvinterdag för precis tre år sedan.... ni förstår ju att den var god ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snällt att du tittar till mig då och då. Jag har lite bloggabstinens. Jag ÄR sjuk, men jag skulle kunna blogga. Problemet är bara att mina arbetskamrater läser min blogg och det känns inte bra. Vet inte hur jag ska göra? Hoppas du får en trevlig kväll med din prinsessa!/cathrin

Gunilla sa...

Cathrin, OK, vill du inte att dom ska läsa, skulle föreslå att du startar om en ny blogg, och ger oss bloggbekanta adressen dit,i kommentar hos oss !!

Ha en fin helg!

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna lördag! Tja, grillad pizza kan väl gå, jag brukar ro kanot...hehehe...Kramiz

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja eller hur, det går ju lika bra :) gomiddag !

Anonym sa...

Ha en bra helg! Visst är mat kära minnen..? Jag minns att jag fick jättegod indisk kyckling hos Anna första gången jag skulle träffa alla barnen!..

Gunilla sa...

Tofflan, ja det liksom sätter sig, goa matminnen, i samband med annat :)

Anonym sa...

Å nu trodde jag att snön smält hos er..men sen såg jag shortsen och då trillade poletten ner.
Carola

Gunilla sa...

Carola, hehe, försökte gå till baksidan på ett hus häromdan, men sn´ön gick upp till knäna, så shortsen får nog vänta :)