söndag 13 mars 2011

Helgrapport !!








Fredag..tung huvudvärk..som migrän... men bättrade på mig mot efter middagen.... sen vaknade jag på lördagen med ont i kroppen hosta o prosit, sängläge i stort sett hela dan......trodde att helgens resa till Romme skulle bli inställd faktist..


Nu kände jag mig under kontroll, och stoppade i mig alvedon och tänkte att lite friskt luft har inget dött av....



- johanna, Jessica och Jesper




- Anna, Jonna, Johanna, Jessica och Jesper







-tant själv hamnade på bild också ..

Gladast i helgen var nog hästprisessan i alla fall, i lördags blev det en till medlem till stallbacken, och Ronja har fått en kompis som heter Amazing... hon skall också ha föl till sommaren... hälsa gärna på i Ronjas blogg om du vill se mer bilder . .



16 kommentarer:

Stattinskan sa...

Ibland är frisk luft bättre medicin än sängläge :-)

Anonym sa...

Ja jag tycker att frisk luft gjorde att du såg pigg, och sen verkar du haft så trevlig sällskap med så det gjorde nog susen.
Carola

Gunilla sa...

Stattinskan, ja så länge man inte har feber och anstänger sig föör hårt, absolut !

Gunilla sa...

Carola, precis, jag blev då inte sämre, och är på jobbet idag igen, bara lite rosslig i halsen, annars vid god vigör :)

...och ingen bebbe än förstår jag :)

kattlådan sa...

Hoppas att du mår bättre nu!

Anonym sa...

Hej och tack för dina hälsningar. Hur mår du själv efter helgen? LÅter som du är på jobbet i alla fall. Önskar dig en bra vecka!/cathrin

Gunilla sa...

Katten, jo skaplig idag, lite basröst och hosta, men rätt OK alltså :)

Gunilla sa...

Cathrin, jo trodde inte jag skulle piggna på mig så fort, men var i princip bara sjuk fre-lö, skönt !

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
Klicka här för att anmäla dig:
http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_13.html

Gunilla sa...

Joanna, jag är min egen "dagens blogg" men lycka till ni som tävlar :)

Anonym sa...

Härlig helg och skönt att den friska luften hjälpte! Vi började sova med öppet fönster - och idag känns det som om jag håller på att åka på nåt skit... Ont i halsen etc... :-(

Anna verkar inte gilla korv! :D Men fin bild på henne och hästen sist!

Fenixmonas sa...

Ibland kan frisk luft göra underverk! Hoppas att den botade din förkylning! Kramiz

Anonym sa...

Nej ingen bebbe ännu, men den kommer väl :)
Carola

Gunilla sa...

Tofflan, ja bara solen som saknades... tur hon gillar hästar mer än korv tycker jag :))

Hoppas du slipper bli sjuuk !!

Gunilla sa...

Fenixmonas, tack jag kraxar lite än, men är på benen och jobbar :)

Gunilla sa...

Carola, ja nu är det spännande !!