onsdag 4 november 2009

Nu drar jag . .

Har försökt att ta en promenad när jag kommer hem på kvällarna, skönt när det är gjort men det bär emot nu när det är mörkt och ruggigt, så i morse packade ner lite träningskläder och en bok ....

...och tänker stanna på gymet på hemvägen, sätta mig på träningscykeln och trampa en halvtimme och läsa några kapitel istället :)





Sen blir det kanske några småövningar till när man ändå är på hugget.


Har hintat lite till döttrarna om vad som skall tillagas på spisen i kväll, så hoppas jag dom fattade vinken så kanske maten är klar lagom till jag kommer hem !!
I kväll missar jag inte "Bonde söker fru" ... vad ska mina bloggvänner syssla med i kväll tro ?
Ha en trevlig kväll !!



10 kommentarer:

Anonym sa...

Å Dårens dotter är jättebra!!! Lyckliga du som har den kvar att läsa! Och duktiga du som tränar...

Wandus sa...

Det lät som en bra dag ända fram till kvällen ... men jag har svårt att förstå din önskan om att se LRF-porren på tv.

Gunilla sa...

Tofflan, det är att förena nytta med nöje, när inte vädret inbjuder till en kvällspromenad :)

Gunilla sa...

Wandus, *asg* ... LRF Porr..var får du allt ifrån? :)

Anonym sa...

Du missade inte så mycket på Bonde söker fru../carola

Kattlådan sa...

Det låter som en perfekt avslutning på dagen tycker jag (förutom bonden då kanske...). :)

Gunilla sa...

Carola, jag såg, du har rätt, det var en mellanomgång, dom anlände bara idag... :)

Gunilla sa...

Katten, japp ... skönt med lite innecykling..har kommit dom första snöflingorna i luften här i kväll.. :) brr

Pjoltas sa...

SJÄLVKLART tittar Pjoltas på 'Bonde söker..', sen blir det en kopp kaffe och ishockey!
Såg "Ullared" efter ditt tips. Fy faan, vilket härligt program. Lagerkillen var skrämmande lik han i "Torsk på Tallinn"..
5+

Gunilla sa...

Pjoltas, visste det skulle falla dig i smaken :) ..kommer ihåg torsken..men det låter troligt iaf :)

Hmm undrar hur det gick för LIF, har inte kollat det..